رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

آقا رادین

اولين لباسهاي ني ني

1390/7/20 9:39
2,260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. همونطور كه قول داده بودم امروز ميخوام عكس اولين لباساي ني ني رو كه من و بابايي با عشق تمام براش خريديم بذارم توي وبلاگش تا وقتي بزرگ شد و وبلاگش رو ديد بدونه كه اولين لباسهاش چه شكلي بودن.

niniweblog.com

اول از همه عكس شلوار مورد علاقه بابا رضا رو ميذارم:

شلوار مورد علاقه بابايي

بقيه عكسها در ادامه مطلب هستند اگه دوست داريد همه لباساي ني ني رو ببينيد پس لطفاً به ادامه مطلب هم سر بزنيد.

شلوار مورد علاقه بابايي

تاپ POOH

تاپ راه راه

تاپ و شلوار

تاپ گوزن

تاپ و شلوار

خوب اينم از لباساي ني ني خوشگل خودم. وقتي كه مشخص شد ني ني جون دختره يا پسر، سيسموني و بقيه لباسهاشو براش ميخريم و عكس همه رو توي وبلاگش ميذارم.

خاله هاي گلم لطفاً نظر در مورد لباساي من يادتون نره. با تشكر. ني ني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ساناز
20 مهر 90 10:38
وای که چقدر نینیمئن مامان ، بابای خوش سلیقه ای داره.
خیلی قشنگ هستند، امیدوارم با دل خوش و سلامتی استفاده کنید.

مرسي ساناز جون
nafas
20 مهر 90 12:03
مهرناز جان خیلی لذت بخشه خرید برای نی نی منم دقیقا نمیدونم چی بخرم چون نمیدونیم دختره یا پسر ...ولی خوب انشالاه که بسلامتی بدنیا بیان واین لباسای خوشگلشون رو بپوشن .مبارکه نی نی خاله مهرناز

آره نفس جان خيلي لذت بخشه. ممنون از لطفت
مامان نینی طلا
20 مهر 90 13:03
مبااااااااااااارکش باشه انشاالله
بابا رضا
20 مهر 90 14:05
وای کی میشه بری تو این لباسا تا من بخورمت بابولییییییییییی

هي واي من
مامان پرهام
20 مهر 90 16:22
سلام. مبارکش باشه. آخی! من اولین چیزی که برای پرهام خریدم یه جوراب کفشی با ساق بلند بود. از کیش. اون موقع پرهام یک ماه و نیمه توی دلم بود
ترنم
21 مهر 90 10:14
نی نی جون لباسات خیلی خوشکلن مبارکت باشه

مرسي ترنم جون
مامان مری
22 مهر 90 16:18
الهی خاله مریم فدات شه جه لباسای خوشگلی داری عزیزم ان شالله مبارکت باشه جیگر طلا خیلی دست بابا و مامانت درد نکنه که اینقدر خوش سلیقه هستن و لباسای خوشگل واسه نی نی نازشون میخرن بوسسسسسسسس واسه مهرناز خودم و بوسسسسسسسس واسه نی نی گلش

واييييييييييي مريم جون مرسي از اينكه انقدر به من و ني ني لطف داري بوسسسسسسسسسسس براي تو
مامان ارميا
23 مهر 90 12:06
چه لباس هاي قشنگي.مباركش باشه. به سلامتي بياد و بپوشه. راستي از اون تاپ راه راه قرمز وسرمه اي ارميا هم داره.

مرسي عزيزم. اه چقدر خوب پس معلومه سليقه هامون مثل همه
مامان ثنا و ثمین
23 مهر 90 23:30
سلام به بندانگشتی و مامانش.مبالکه عسیسم.امیدوارم تو و مامانت و بابارضا در پناه حق،سالم و تندرست باشینبه ما هم سر بزنین خوشحال میشیم

مرسي خاله جون. حتما سر ميزنيم
آرزو
25 مهر 90 9:29
مبارک باشه ایشاله به دل خوش
دوران خوبی داشته باشی و به سلامتی و راحت زایمان کنی عزیزم

مرسي آرزو جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد