رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

كسالت مامان مهرناز

1390/7/25 8:53
705 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ني ني خوشگل و ناز خودم. صبحت بخير ماماني. فدات بشم كه انقدر من و بابايي رو بي تاب اومدن خودت كردي و تمام ثانيه ها رو شمارش ميكنيم تا بلكه اين 6 ماه باقيمونده هم به سلامتي بگذره و شما روي چشماي منتظر ما قدم رنجه كني و قدم نازنينت رو گلبارون كنيم عشق مامان و باباniniweblog.com

عزيز دلم، مامان مهرناز اين دو روز گذشته رو با سردرد دست و پنجه نرم ميكرد و حسابي كسل بودniniweblog.comاز وقتي شما گل ناز اومدي توي دل مامان، ماماني بعضي روزا دچار سردرد ميشه كه تا دو روز ادامه داره. البته فكر نكني كه ميگم خداي نكرده سردرداي مامان تقصير شماست ها. نه عشق من. خوب هر ماماني توي دوران بارداري دچار يه حالتها و دردهايي ميشه. مامان مهرناز تو هم سر درد ميگيره كه البته به نظر من بهتر از بقيه حالتهاي بد بارداريه. خلاصه مامان تا ديشب موقع خواب هم با اين درد گرفتار بود و البته به خاطر وجود نازنين شما از خوردن هر دارويي امتناع ميكنه و اينو بدون كه ماماني فقط و فقط به عشق وجود شماست كه سردرد و يا هر درد و ناراحتي ديگه اي رو تحمل ميكنه و به جون ميخره چون اين دردها نشونه وجود يه گل قشنگ در درون مامانيه. ديروز عصري به همراه بابا رضا رفتيم خونه مامان جون تا شايد مامان جون بتونه با تجربه هاي ناب خودش يه درموني واسه سردرد من داشته باشه. مامان جون فشارمو اندازه گرفت و ديد كه علت سردردم افت فشاره. گفت فشارت پايينه به خاطر همين سرت درد ميكنه. ميدونستم كه مامان مهربونم ميتونه علت سردردم رو تشخيص بده و كمكم كنه تا كمي بهتر بشمniniweblog.com برام شيريني و شوري آورد و گفت توي خونه هم يه كم چيزاي شور بخور تا فشارت بره بالا. بعد از خوردن اين چيزا كمي بهتر شدم و بعدم خوابيدم و خدارو شكر امروز صبح كه بيدار شدم ديدم حالم خوب شدهniniweblog.com عزيز كوچولوي من اينو بدون كه من همه درداي دنيا رو حاضرم به خاطر وجود تو تحمل كنم و باهاشون بجنگم تا بالاخره خودشون روشون كم بشه و برن. وقتي كه ميدونم در برابر تحمل اين دردها و كسالتها هديه اي نصيبم ميشه كه پاداش همه مقاومتها و صبوريهاي مادرانه است. حالا هر روز بيشتر از روز قبل به معنا و حقيقت اين جمله روحاني پي ميبرم كه ميگه بهشت زير پاي مادرانه. چون هيچكس لايقتر از يه مادر نيست كه با قدمهاي خودش و با عشقي به وسعت آسمان كه در دل مهربان مادرگونه اش قرار داره بهشت رو متبرك و عطرآگين كنه.

فرشته زندگيم، مادر مهربونم خيلي دوستت دارم و ازت ممنونم بخاطر همه از خود گذشتگيهات و سختي هايي كه توي زندگي براي ما و بخاطر ما كشيدي. كاش من هم به اندازه ذره اي از وجود مهربون و فداكار تو رو در وجودم داشته باشم تا بتونم مثل تو مادري بي همتا باشم. مادر گلم واقعا نميدونم با چه كلماتي از مهربوني و ايثار و گذشت تو سپاسگزاري كنم چون هيچ لغت و كلمه اي نميتونه وسعت عشق و مهر تو رو به تصوير بكشه و در وصف و ستايش وجود تو تمام كلمات دنيا رو هم كه كنار هم بگذارم نميتونم ذره اي از محبت تو رو جبران كنم. پس من چگونه ميتوانم جبران كنم اين همه محبت و عشق تو را مادر مهربانم؟

 تقديم به همه مادران به خصوص مادر گل خودم و مادرشوهر عزيزم:

 مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی
 تو شگفتی خلقتی
 تو لبریز عظمتی
 تو را دوست دارم و می ستایمت!

مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت با غم دل آشنایی
مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن
مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ساناز
25 مهر 90 10:08
امیدوارم سالیان سال در کنار مادر مهربانت و مادر شوهر خوبت به خوشی باشی و یه روزی باشه نی نی خودت ازت تشکر و قدردانی کنه

مرسي ساناز جان
مامان ارميا
25 مهر 90 12:15
سلام. ايشالله هميشه سالم و سرحال باشي. مواظب ني ني باش.

مرسي دوست خوبم شما هم مواظب ارميا ناناز باش
مامان مریمـ
25 مهر 90 12:39
سلام مهرناز جون من امروز وارد 4 ماهگی شدم. یعنی هفته 14 پر شد
سونو ان تی هم چند روز پیش رفتم گفت همه چی خوبه
نمیدونم خچرا ولی خودش یه نصویر از نی نی نشون داد بعد 3 بعدیش کرد و عکس گرفت
دستش رو سرشه
منم هی میبینم ضعف میکنم

آخي نازي. خوش به حالت دكتر به ن عكس سه بعدي نداد
مامان تربچه نقلی
25 مهر 90 12:40
انشالله به سلامتی یه نی نیه توپولی دنیا بیاری به ما سر بزن خوشحال میشم
خاله مهسا
26 مهر 90 8:24
نی نی کجایی که خاله ی مهربونت الان داره میره ماهشهر

اخي خاله جونم ناراحت نباش خوب هركه طاووس خواهد ... مامان مهرناز منم چند سال رفت ماهشهر و برگشت و بهترين روزاي زندگيش همونجا رقم خورد انشالله خاله جون تو هم توي ماهشهر بهت خوش بگذره



بابا رضا
26 مهر 90 10:36
منظور نینی من بودم

آره بابايي جونم منظورم شما بودي
مامان مری
26 مهر 90 14:00
امیدوارم همیشه سایه مادر بالای سرتون باشه بوسسسسسسسسس

مرسي مريم جونم همچنين براي شما
خاله مهسا
26 مهر 90 20:46
مرسی عزیزمخاله قربونت
shima
28 مهر 90 13:47
سلام مهرناز جوون ایشالله حالت بهتر شهنی نی جون مامانی زودی زود بیا پیش مامانیش

مرسي شيما جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد