رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آقا رادین

پانزده هفتگي ني ني

1390/8/7 12:27
641 بازدید
اشتراک گذاری

نازنينم 14 هفته از لحظات زيباي با تو بودن گذشت. به همين زيبايي و سادگي. و امروز تو دلبندم به 15 هفتگي قدم نهادي و من را بيشتر از روزهاي پيشين وابسته وجودت كردي. روزهاي پر از خاطره بارداري را ميگذرانم با عشقي يه وسعت انتظار، تنها به آرزوي ديدار روي دلبر كوچكم. و چه پرمعناست انتظار براي ديدار موجودي كه در درونت ريشه هاي وجودش را گسترده و از تار و پود روح و جسمت خود را سيراب ميكند. دوستت دارم و چشمان مشتاقم را به حركت كند ثانيه ها سپرده ام تا برسد روزي كه تن لطيفت را كه به لطافت گلبرگهاي گل ياس طعنه ميزند، در آغوش خسته از انتظارم رها سازم و بوي خوش همچون گلت را با عمق وجودم استشمام كنم.

 niniweblog.com

تغييرات فرزند من در اين هفته :

طول بدن كودك نازنين من از فرق سر تا پا حدود 10 سانتي متر، و وزن او در حدود 80 گرمه و اكنون عمليات دم و بازدم را با مايع آمنيوتيك (به جاي هوا) انجام ميده كه به رشد كيسه هاي هوا در ريه هاش كمك مي كنه. اندازه پاهاي قشنگش بزرگتر از دستهاش شده و مي تواند همه مفصلها و اعضاش رو حركت بده. غده هاي عرقي به تدريج ظاهر ميشن و با اينكه پلك چشمهاش بسته است، چشماي قشنگش ميتونن نور رو احساس كنن. اندام چشايي هم در اين هفته در حال شكل گرفتنه و ميتونه مزه ها رو تشخيص بده. پس ماماني بايد بيشتر مراقب باشه كه چيزاي ترش و تلخ و تند نخوره تا ني ني نازش اذيت نشه چون ديگه ميتونه  مزه چيزايي كه ماماني ميخوره رو احساس كنه.

niniweblog.com

تصوير ني ني در اين هفته :

هته 15

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان متولد بهار
7 آبان 90 14:44
تبریک می گم خانوم طلا 15 هفتگی هم تموم شد راستی تو کدوم شهر بود اهواز؟

مرسي دوست خوبم. آره اهواز بودم
آرینا کوچولو
7 آبان 90 14:46
سلام به شما و نی نی کوچولو.ازوبلاگتون خوشم اومد.امیدوارم دوران بارداری و بعد از اون نی نی داری بسیار خوب ولذت بخشی داشته باشی .خوشحال میشم به ما سر بزنید.منتظرتون هستیم.

مرسي. باشه حتما سر ميزنم
مامان مری
7 آبان 90 20:09
عزیز خاله ماشالله و صد قل هو الله خوشحالم که بزرگتر شدی و روز به روز دل دوست منو شاد تر میکنی ان شالله همیشه شادی بخش زندگی مامان و بابا باشی خاله مری با تمام وحود میگه :دوستت داررررررررررررررررررررررررررررررررررم:

مرسي مريم جونم من و ني ني هم تو رو خيلي دوست داريم
مامانه میکاییل
8 آبان 90 8:17
چه لذتی داره شمردن دونه به دونه هفته ها
15 هفتگی جرقه جون مبارک
راستی تعیین جنسیت نرفتی ؟

مرسي مامان ميكاييل جان. نه هنوز تعيين جنسيت نرفتم به زودي ميرم
مامان ارميا
8 آبان 90 12:55
يادش به خير من هم هميشه هفته به هفته توي ني ني سايت تغييرات رو دنبال مي كردم وتصور مي كردم كه ني نيم چه شكلي شده.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد