رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آقا رادین

هفته 16

1390/8/14 8:40
582 بازدید
اشتراک گذاری

روزها ميگذرند و تو همانند غنچه اي گل هر روز شكفته تر و زيباتر ميشوي. و چه لذتي دارد شمردن روزها و انتظار براي باليدنت و چه سخت و طاقت فرساست تحمل اين انتظار شيرين.

اكنون جوانه كوچك درون من كه هر روز بيشتر از روز پيش وابسته وجود من است، طولي به بلندي 11 سانتي متر و وزني حدود 110 گرم دارد.  اعضاي قسمت پاييني بدن او بيشتر رشد كرده، سر او صافتر قرار گرفته و چشمهاي مهربانش در جلوي صورتش جاي گرفته اند. گوشهاي كوچكش در نزديكي محل نهايي شان قرار دارند. بعضي از اندامهاي بدن او كه اكنون كامل تر هستند از جمله سيستم گردش خون و مجاري ادراري مشغول فعاليت مي باشند و قلب مهربانش كه هميشه با مادر خوبي و مدارا ميكند روزانه 25 ليتر خون را پمپ ميكند.  پوست سرش در حال شكل گيري است، هر چند موهاي او هنوز هم قابل تشخيص نيستند. چشمهاي او با اينكه بسته هستند به آرامي حركت مي كنند و حتي رشد ناخنهاي انگشتان پاي او آغاز شده است. چقدر زيبا و باشكوه است خلقت خداوند. فتبارك الله احسن الخالقين

مهربانم با من بمان و همچنان آرام و قوي در خانه وجود مادر ببال و رشد كن.

هفته 16

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مری
14 آبان 90 9:53
خدا رو شکر که نی نی گلمون سالمه و داره بزرگتر و بزرگتر میشه و ما هم مثل مامان گلش منتظر هستیم که بیاد و همه رو خوشحال کنه بوسسسسسسسسسس
دوستت دارم کوچولوی خاله

مرسي خاله مريم جون
مامان ارميا
14 آبان 90 10:52
وانیا
15 آبان 90 9:13
مامان بند انگشتی از این روزها خیلی لذت ببر. و با نی نی ارتباط برقرار کن. امیدوارم شما هم مثل من بهترین دوران بارداری را پشت سر بذاری. نی نی من الا 19 ماهشه قدر این موقبت الهی که خدا تو را برای این امانت برگزیده قدر بدون گلم . شاد و ارام باشی
بابا رضا
15 آبان 90 10:31
بابایی فدا جوجه نازش بشه بابایی ینی پس فردا میفهمم 40 گیسو هستی یا کاکل زری

آره بابايي ايشالله ميفهمي باباي گلم خيلي دوستت دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد