رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

گل پسر يا ناز دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1390/8/15 15:20
843 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دل ماماني سلام. امروز 16 هفته و يه روزه كه توي دل ماماني خونه كردي و من و بابا رضا بي صبرانه منتظريم تا بفهميم ني ني كوچولوي خوشگل ما يه دختر نازهniniweblog.comيا يه پسر جيگر طلاniniweblog.com عزيزم مامان مهرناز دو روز ديگه يعني سه شنبه صبح نوبت سونوگرافي داره و قراره از جنسيت شما پرده برداري بشهنیشخند اگه بدوني بابا رضا چقدر بي تابه و چقدر هيجان داره براي روز سه شنبه. بابايي خيلي شما ني ني كوچولو رو دوست داره و براش هم هيچ فرقي نداره كه دختر باشي يا پسر، اما دوست داره زودتر مشخص بشه تا بره بازار و برات خريد كنه چون خيلي براي خريدن وسايلت ذوق دارهniniweblog.com ني ني گلم اميدوارم تو هم روز سه شنبه براي مامان و بابا ناز نكني و اجازه بدي كه متوجه جنسيتت بشن چون خودت خوب ميدوني كه مامان و باباي بي طاقتي داري.منتظر البته نازت هميشه خريدار داره ماماني ولي توي اين يه مورد لطفا ناز و ادا رو بذار كنار و ما رو بيشتر از اين منتظر نذار. مامان فداي اون ناز قشنگت بشه عزيزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هنگامه
15 آبان 90 18:59
مامان مری
15 آبان 90 22:34
امیدوارم نی نی هر چی هست صحیح و سالم باشه بوسسسسسسسسسس
مامان ارميا
17 آبان 90 11:04
يادش به خير من هم كه رفتم سونو براي تعيين جنسيت با مامانم رفتم تا شوهري رو سورپرايز كنم. قرار شد اس ام اس بدم و بنويسم سلام بابايي من سارينا و يا ارميا هستم.


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد