رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

اولين حس زيباي تكانهاي ني ني

1390/8/17 14:44
990 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب خونه مامان جون بودم. نشسته بودم روي مبل كه يه دفعه احساس كردم چيزي مثل حباب هوا داخل دلم تركيد. نه حتي يكبار بلكه سه بار متوالي. و من چقدر خوشحال شدم از اين حس زيبا. چون ميدونستم اولين تكونهاي ني ني مثل تركيدن حباب داخل بدنه و من كه همه اين روزها رو بي صبرانه منتظر چنين لحظه اي بودم اون لحظه سر از پا نمي شناختم. جنين 16 هفته اي من با حركت نرم و آروم خودش براي مادرش ابراز وجود كرد و من چقدر اون لحظه رو دوست داشتم. عزيز دلم، پسرك نازم هميشه با تكون خوردنهاي زيبات دل مامان رو آروم و مطمئن كن. دوستت دارم پسر كوچولوي مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

بابا رضا
17 آبان 90 15:06
خانومم چه حس قشنگی بهم دست داد وقتی دیدم نوشتی پسرم وای بابا فدای پسر دختر کشش بشه

اي باباي شيطون تو كه منو كشتي پسرتم قراره يه دختره ديگه رو به كشتن بده نه بوس براي دوتاتون
عزيزم خودمم خيلي حس خوبي بهم دست ميده كه ديگه ميتونم بجاي لفظ ني ني از پسرم استفاده كنم
خاله مهسا
17 آبان 90 17:11
بابا رضا دختر کش بودنش به دایی امینش رفته ها!!!!!

بببببببببببببببببله. البته به بابارضاش هم رفته چون بابا رضاش يه بار يه دختري رو حسابي تا مرز كشتن برد كه اون دختره هم مامان مهرناز ني ني بود
هنگامه
17 آبان 90 18:05
مامان مهرنازی وبابارضایی تبریک تبریک که نی نی پسره.قندعسله
مامی مهرنازی مراقب خودت وپسرقندعسلت باش
پسرت باید دوماد خودم بشهقولشو به کسی ندی

واي قربون پسرم بشم كه هنوز نيومده انقدر خاطرخواه داره بابا رضا گفت كه دختركش ميشه هاباشه هنگامه جون اما به شرطي كه اول عكس دخترتو ببينم اگه پسنديدمش عروسم ميشه خوب ديگه من مادرشوهرم
هنگامه
17 آبان 90 18:09
راستی اسم پسر قندعسلی رو چی می خواین بزارین؟

هنگامه جون هنوز به طور قطعي مشخص نشده هروقت مشخص شد توي وبلاگش مي نويسم
مامان نینی طلا
17 آبان 90 18:54
سلام.امیدوارم بهترین روزها رو با گل پسرتون سپری کنین واقعا حس قشنگیه حالا قشنگ ترهم میشه

مرسي عزيزم
مامانه میکاییل
17 آبان 90 19:04
مبارکههههههههههههههههههههههههههههه
ایشالله صحیح و سالم این کوچولوی شیطون بیاد تو بغلتون که بزرگترین لذت دنیاست .

مرسي عزيزم
مامان آرینا
18 آبان 90 0:52
سلام مامانی خوبی؟انشااله قدمش خیر باشه .دیگه شیطونی هاش داره شروع می شه .

سلام مرسي عزيزم آره كم كم شيطونياش شروع ميشه
مامان خورشيد
18 آبان 90 9:10
مباركه. چه حس قشنگيه اون لحظه كه اولين تكون هاش رو حس مي كني. اگه آرامش داشته باشي تكون هاش هي بيشتر مي شه. من و خورشيدم براي سلامتي هردوتون خيليل زياد دعا مي كنيم

ممنون مامان خورشيد جان
مامان ارميا
18 آبان 90 10:40
واقعا حس زيباييه. دلم براي اون روزها تنگ شد. بزرگ تر كه بشه تكونهاشو مي بيني حتي از روي لباس. چنان لگدهايي مي زنه كه دردت هم مياد.اي جانم.دوست دارم باز هم تجربه كنم.


مامان یاس
23 آبان 90 9:06
سلاااااااااام عیدتون مبارک مامان یاس از بابا حسن عیدی گرفته شما هم میخواین عیدی بگیرین بیاین بردارین عیدیتونو زودباشین تموم میشه ها!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد