رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

لالایی های بابایی واسه پسملی که نمیخوابه

1390/8/18 9:09
611 بازدید
اشتراک گذاری

              لای لالا لایییییییییییی

مهتاب اومده بالا            موقع خوابه بابا

لالا کن نینی     خوابای خوب ببینی       رو ابرا بشینی

لالاکن دیگه      بابای خوبت پیشت میمونه    همش قصه میخونه

دونه به دونه            دونه به دونه

            لای لالا لایییییییییییی

پیش پیش پیش چشاتو ببند قند عسسسسسسسسسسسسسل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مهرناز
18 آبان 90 9:38
آخي عزيزم بابا رضاي مهربون چه لالايي قشنگي واسه پسرت ميخوني. خوش به حال پسر گلي كه با صداي قشنگ لالايي بابا رضا ميخوابه.

آره خانومی پس چی که واسش میخونم
مامان ارميا
18 آبان 90 10:42
بابايي اين پسمل طلا خوب اين لالايي رو به نفع خودش خونده ها. اشكال نداره. ني ني بابا هم هست ديگه. بابايي به شما هم تبريك مي گم. با پسر خوب فوتبال بازي كنين.

مرسی خانوم لطف دارین شما فوتبال که 100% البته همه کارایی که خودم خسته بودم انجام بدم تو بچگیم الان دارم واسه پسرم برنامه ریزی میکنم




هنگامه
18 آبان 90 18:51
آخه الهی چه بابایه ماهی داره این پسر عسلی
مطمئنم عکس دخملمو ببینی از خوشگلیت دلت ضعف می ره

حتما همینطوره که میگید.اسم عروسمونم هم مثل خودش خوشگله؟
هنگامه
18 آبان 90 18:53
زودتر رو اسم پسری توافق کنید من دلم می خواد بدونم اسم دوماد چی میشه

آخی داماد .باشه ولی خوب شما پیشنهاد بدید ماهم روش فکر میکنیم
دایی امین
19 آبان 90 17:52
voosh vooshhhhhhhh


هنگامه
19 آبان 90 20:37
مامان مهرنازی من هنوز خودم مجردم ولی مطمئنم بچه م دخمله اونم از نو پسر کش دیگه منم باید به فکرش باشم خودت که می دونی پسر زیاده ولی پسر خوب کمه ولی مطمئنم پسر قند عسل شما از اون خوب خوب خوباشه منم دوماد خودمو انتخاب کردم

eh hengameh joon pas sarekaremoon gozashti
100% pesare man az oon khoob khoobashe


هنگامه
19 آبان 90 20:40
در مورد اسم دوماد قند عسلم من اسم امیر پویان یا محمدماهان رو پیشنهاد می دم
مراقب خودت و پسر قندعسلت(دوماد خوشگلم) باش مامی مهرنازی

mer30 hengameh joon esmaye ghashangin
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد