رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

هفدهمين هفته از زندگي پسر طلا در شكم ماماني

1390/8/21 9:36
860 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم 16 هفته قبل رو بدون دونستن اينكه ني ني نازمون يه پسر طلاي مامانيه با هم سپري كرديم و امروز اولين روز از شروع هفته ايه كه ديگه ميدونيم ني ني نفس مامان و بابا يه پسر خوشگل جيگر طلاست. عزيزم من و بابايي خيلي خوشحاليم كه ديگه ميتونيم ني ني قشنگمون رو به جاي لفظ ني ني با لفظ زيباي پسرم صدا كنيم. پسر نازم، من و بابايي اين روزا حسابي فكرمون درگير پيدا كردن يه اسم زيبا براي تك پسر نازمونه كه برازنده وجود نازنينش باشه. همه در مورد اسمت از ما مي پرسن اما ما هنوز نتونستيم اسمي رو كه لايق پسر گلمون باشه پيدا كنيم. عسلم خيالت راحت باشه كه من و بابايي سر انتخاب اسم تو خيلي سختگيريم و هر اسمي رو براي تو پسر نازمون انتخاب نميكنيم. مطمئن باش اسمي رو، روي تو ميذاريم كه خودت هم وقتي بزرگ شدي و با معاني و زيبايي اسمها آشنا شدي به اسم خودت افتخار كني و هميشه دوستش داشته باشي.

و اما تغييرات پسر گل من در هفته هفدهم:

پسر گل من ميتونه مفصلهاي خودش رو تكون بده و اسكلت بدن نازش كه تا الان به صورت غضروف نرم بود كم كم به استخوان تبديل ميشهلبخند حس شنواييش در حال رشد و تكامله و بند نافش هم هر روز ضخيم تر و محكمتر ميشه. وزنش حدودا 165 گرم و قدش هم تقريبا 13 سانتهماچ

هفته 17

 پسرم من و بابا رضا خيلي دوستت داريم و عاشقانه منتظر ديدنت هستيمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مری
21 آبان 90 11:06
سلام به مهرناز عزیزم و پسر قند عسلشششش

خاله مریم قربون قد و بالای نازت بشه گل پسرم توی مشهد خیلی دعات کردم که ان شالله سالم و ناز باشی و به سلامتی دل مامان و بابای مهربونتو شاد کنی

واي مرسي خاله مريم مهربونم
بابا رضا
21 آبان 90 12:23
فدات بشم بابایی که داری تند تند بزرگ میشی عسلم

مرسي بابايي قربونت بشم
مامان ارميا
22 آبان 90 10:22
به نظر من همه ني ني ها اسمشون رو با خودشون ميارن و به مامان و باباها تلقين مي كنن.من در مورد اسم خيلي تحقيق كردم و تمامي اسامي ايراني و غير ايراني و تركي و ... ديدم و باز همون ارميا رو انتخاب كردم كه سالها پيش زماني كه مجرد بودم دوست داشتم.و هم از لاي قرآن از بين 5 اسم دراومد و هم توي قرعه كشي به شوخي برادرم هم باز ارميا دراومد.چون ارميا رو دوست داشتم هم كلي راجع به اين پيامبر تحقيق كردم تا هركسي پرسيد يعني چي جواب داشته باشم.

اول که اسم ناز پسرتون رو دیدم یکم برام سنگین و عجیب بود ولی چند روز پیش داشتم به خانومم میگفتم که چه اسم قشنکی واسش انتخاب کردین ماشالا اسمشم مثل خودش ناز و خوشگله سلامت باشه ایشالا در کنار پدر و مادر مهربونش سلام مارو به آقاتون برسونید

dp
22 آبان 90 20:01
سلام . ضمن آرزوی خوشبختی و سلامتی برای کوچولوی ماهتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، منتظر دیدار شماست .
nafas
23 آبان 90 11:52
سلام مهرناز جان با این که تموم سونو های فامیل و همچنین شما پسر بود ولی نی نی نازم دختر هست و همه راغافلگیر کرد و انشاالاه که نینی هامون بسلامتی بدنیا بیان دوست دارم

سلام آتی جان تبریک میگم عزیزم امیدورام قدم دختر نازت خیر باشه و باباشم بتونه برای همیشه پیشتون باشه و دیگه برای کار ازتون دور نشه
سحر مامان آراد
23 آبان 90 12:25
سلام مهرناز جون
ممنونم که سر زدی
ایشالا پسملت به سلامتی به دنیا بیاد
ما منتظر اسم پسمل کوچولوت هستیم مطمئنا اسمی انتخاب میکنید که برازنده باشه
عزیزم منم فکر نمی کردم قرمز واسه پسر مناسب باشه اما انقدر هر جا میرفتم رنگ آبی جلوم میذاشتن دیگه حالم بد میشد
مهرناز جون رنگ سبز و نارنجی هم خوبن اما من قرمز رو ترجیح دادم
ایشالا وسایل پسرتو بخری و کوشولوت بیادو از وسایل خوشگلش استفاده کنه

مرسی سحر جان
مامان مریمـ(مامان ایلیا گلی)
23 آبان 90 20:00
سلام مهرناز جون. عزیزم نی نی گل منم پسر طلاست. خوشحالم که یه پسر کوچولوی ناز دارم. ایشالا پسر شما هم سالم دنیا بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد