رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

آقا رادین

پسر نازم ورودت به 5 ماهگي مبارك

1390/9/1 10:40
656 بازدید
اشتراک گذاری

پسرك ناز من اين هفته ماه پنجم زندگي در وجود مادر رو آغاز كرده و من و باباي مهربونش خيلي خوشحاليم كه اين روزهاي انتظار داره به زيبايي ميگذره و به ديدن روي قشنگ پسرمون نزديكتر ميشيمniniweblog.com

 تغييرات ني ني مهربون من در هفته 18 اولين هفته از ماه پنجم:

 كودك من اكنون ١٤ سانتي متر و وزن او حدود 220 گرم است. او مشغول خم كردن دستها و پاهاي زيبايش است و رگهاي خوني او را مي توان از زير پوست نازك و شفافش ديد. گوشهاي او اكنون در مكان نهايي خود قرار دارند و بخشهاي بيروني گوشهاي او پيدا هستند. دور اعصاب او با ميلين (كه يك پوشش محافظ از جنس چربي است) در حال پوشيده شدن است و تا يكسال پس از تولدش نيز ادامه دارد.

هفته 18

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ارميا
29 آبان 90 12:25
الهي فكر كن 4 سانتي متره. جانم. يادمه من هم توي اداهر اين بارداري هفته به هفته رو مي خوندم و با دوستم خط كش برمي داشتيم و سانت مي زديم تا تصور كنيم ني ني چه قدره و مي خنديديم.يك بار يه شكلات روي ميز من بود و دوستم گفت الان اندازه اين شكلاته.

مامان ارميا پسرم 14 سانتيمتره نه 4 سانت
بابا رضا
1 آذر 90 11:29
ایییییییی جانم بابایی 14 سانتی الان جااااااااااااااان
قربون قد بلندت بشه بابایی

براي بابايي مهربونم
بابا رضا
1 آذر 90 11:31
ایییییییییی جااااااااااااااااااان بابا یییییییییییییییی
قدت الا 14 سانته جاااااااااااااانم بابا فدا قدو بالات بشه پسملی نفسیییییییییییییییییی

مرسي بابايي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد