رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

آقا رادین

جواب آزمايش

1390/5/29 10:07
794 بازدید
اشتراک گذاری

عروسك ناز من سلام.  

روز پنجشنبه مامان جون جواب يه سري آزمايشاتم رو واسم گرفت تاريخ جواب رو زده بودن 9 شهريور اما از اونجايي كه ما پارتي داريمچشمکجواب رو يه روزه دادن. خوشبختانه همه چيز نرمال بود و عالي.هنوز جواب يه سري ديگه مونده كه اونا چند روز ديگه آماده ميشن. جونم براي ني ني بگه كه مامان مهرنازش از اونجايي كه خيلي اكتيوه پنجشنبه و جمعه شاگرد خصوصي داشتتشویقالبته مامان نميذاره شما اذيت بشي اول از شما اجازه ميگيره اگه شما اجازه دادي بعد به شاگردش درس ميده. عزيزم ديشب هم شب قدر بود من كه نرفتم مسجد اما توي خونه خودم قرآن خوندم و كلي دعا كردم مخصوصا واسه سلامتي شما ني ني گلم. دوتا بوس ازطرف من و بابايي واسه نيي ني نازمون ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

یاسمن دختر اسمانی
29 مرداد 90 10:44
ایشاا... نی نی تون سالم به دنیا بیاد عکس سیسمونی نازشم بذارین حالا اسمشو میخواین چی بذارید؟


سلام ياسمن جان.چشم حتما عكس سيسمونيشم به موقع ميذارم.واسه اسم هم تا الان نظر قطعي نداريم اسم زياد انتخاب كرديم اما مطمئن نيستيم هنوز
مامان ماهان عشق ماشین
29 مرداد 90 10:54
سلام.ایشالله به شادی و سلامتی در آغوشش بگیری.


مرسي مامان ماهان
بابا رضا
29 مرداد 90 11:23
احساس میکنم فدات نشم یه چیزی کم دارم نفس بابا دلم تنگ شده واست پس کی میایی تا بذارمت رو سینم باهم بخوابیم؟


ميادش عزيزم عجله نكن


بابا رضا
29 مرداد 90 11:33
خانومی شوهری حالا اینقدر خودتو صبور نشون نده تو که از من بدتری
مریم
29 مرداد 90 12:30
سلام مامان ناز مهربون
ان شالله نی نی تون سالم و خوشکل مثل مامان نازش باشه و به سلامتی واسه خودش و مامانش بدنیا بیاد


مرسي مريم جون
مامان فاطمه‌شهرزاد
29 مرداد 90 14:35
سلام مامان مهربون
انشاءالله هميشه سالم و شاد باشيد و ني‌ني نازتون هم به سلامتي دنيا بياد و سال ديگه با هم شب احيا بگيريد
اين شبها براي من هم دعا كنيد


مرسي مامان فاطمه شهرزاد جان.محتاجيم به دعا
نانی
30 مرداد 90 10:09
مباررررررررررررررررکه . ایشااله به سلامتی بدنیا بیاد. دوست داشتین به ما هم سر بزین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد