رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

آقا رادین

ویزیت ماه هشتم

1390/12/11 10:50
1,188 بازدید
اشتراک گذاری

رادین طلای مامان سلام. عزیزم من و بابایی خیلی دلمون برای دیدنت تنگ شده و دوست داریم هرچه زودتر این روزها هم بگذره و تو گل خوشگل بیای تو بغلمونniniweblog.comعزیز دلم دیروز عصری مامان نوبت ویزیت داشت و بهمراه بابا رضا رفتن مطب دکتر. باز هم مثل همیشه بعداز کلی نشستن و انتظار کشیدن نوبت مامانی شد. خانم دکتر مثل همیشه با رویی خندان و چهره ای مهربون فشار و وزنم رو اندازه گرفت و بعدم بهم گفت روی تخت معاینه بخواب تا معاینت کنم. اول صدای خوشگل قلبت رو برام گذاشت. الهی من قربون اون تپشهای قشنگ قلبت بشم عزیزم که به این زیبایی به گوش مامان می رسید و مامان رو می برد توی آسمونهاniniweblog.comخیلی دلم میخواست بابا رضا هم کنارم بود و صدای قلبت رو می شنید اما حیف که بابایی اجازه ورود به اتاق خانم دکتر رو نداره و همیشه باید بیرون مطب منتظر من و تو باشهniniweblog.comبعدم خانم دکترشکمم رو با دست چک کرد و گفت سایز شکمت خیلی خوبه. بهش گفتم خانم دکتر همه بهم میگن شکمت خیلی کوچیکه گفت نه اصلا کوچیک نیست و خیلی هم خوبه. کلی خوشحال شدمniniweblog.comبعد بهش گفتم که همش بالای شکمم سفت میشه و یه چیز گردی زیر دستم میاد یعنی این سرشه که بالائه؟!!!!!! خانم دکتر هم توی مانیتورش پسری رو نشونم داد و گفت نه سرش پایینه این بی تربیتیشه که بالاستقهقهه آخی مامانی من قربون اون قسمت بی تربیتی هیکلت برم که انقدر سفت و گردش میکنی و هی شکم مامانی رو قلمبه میکنی عسسسسسسسسسسلمماچخلاصه اینکه همه چیز اوکی و نرمال بود و من و بابایی هم کلی خوشحال شدیم از بابت سلامتی نی نی کوچولومون. بعدم رفتیم توی بازارتاب خوردیم و واسه رادین کوچولو دو دست لباس خوشگل خریدیم. من و بابایی همش دوست داریم واسه پسر کوچولومون لباسای خوشگل و جدید بخریم واسه همین هروقت میریم بازار نمیتونیم جلوی خودمون رو بگیریم و هی واسش لباسای خوشمل میخریم. الان رادین جون مامان کلی لباس داره که وقتی اومد میخوایم هی تند تند لباساشو عوض کنیم و با تیپ پسر خوشملی حال کنیم. رادین عسلم دیشب بعد ازخرید لباسای تو رفتیم لباسای کار جدید بابارضا رو هم تحویل گرفتیمniniweblog.comبابایی خیلی خوشحال بود که داره لباسای کارشو میگیره. خیلی هم توی این لباسا خوشگل و بامزه میشه ازش کلی هم عکس گرفتم که تو هم بعدا بتونی ببینیشون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اميررضا
11 اسفند 90 22:49
عجله نكن ماماني .اين روزها خيلي زود ميگذره عزيزم.
سمیرا
11 اسفند 90 23:32
سلام گلم . من نی نی م هنوز تو دلمه . بیا پیشم با هم دوست شیم . باشیییییییی ؟
منتظرتماااااااااااا


سلام سمیرا جون. باشه حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد