رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

آقا رادین

حسي جديد و زيبا

1390/10/25 14:09
1,048 بازدید
اشتراک گذاری

رادين عزيزم سلام. ديروز بعد از ظهر من و بابايي با همديگه تمام لباساي خوشگلي رو كه تا الان برات خريديم با وسواس و ظرافت خيلي خاصي شستيم تا وقتي كه شما گل ناز تشريف آوردي و خواستي بپوشيشون تميز باشن آخه بدن پسر ناز من خيلي حساس و ظريفهمژه و همه لباساش بايد كاملاً تميز باشن. بعداز شستن لباسا بابا رضا اونا رو با دقت و احترامي خاصنیشخند روي بند رختي پهن كرد و منم از اين كار قشنگش فيلمبرداري كردم تا بعدا كه شما بزرگ شدي و فيلمها رو ديدي متوجه بشي كه بابايي از همون روز اول بودنت چقدر بهت اهميت ميداده و عاشقت بوده من و بابايي هر چند دقيقه يه بار ميرفتيم سراغ لباساي خوشگلت و نگاهشون ميكرديم كه چقدر قشنگ همه بند رختي رو پر كرده بودن. بابايي ديشب صدام كرد و گفت مهرناز بيا اينجا ببين چه صحنه قشنگي. منم گفتم چيه؟ كجا صحنه قشنگيه؟!!!!!!!!! يهو منو برد جلوي اتاقت كه لباسات روي بند پهن بودن و گفت ببين چه صحنه قشنگيه تا الان فقط لباساي خودمون دوتا روي بند پهن ميشدن اما از امروز به بعد لباساي پسرمون هم هستن. آره عزيزم اين بود اون حس جديد و زيبا كه من و بابايي براي بار اول تجربه اش كرديم و خيلي هم لذت برديم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ارميا
26 دی 90 8:37
ايشالله هميشه خوش و سلامت باشين.

مرسي عزيزم همينطور شما
ساحل
26 دی 90 11:40
وای خاله قربون شیرین کاریات شه دوستت دارم بوسسسسسسس

مرسي خاله جونم براي تو
مینا
27 دی 90 10:13
وای خیلی حسه قشنگیه مهرناز جون نام دار باشه گل پسرت انشااله

با اسم آقا رادین لینکت کردم
اگر دوست داشتی منم اد کن

مرسي مينا جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد