رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

آقا رادین

فرشته آسمونی

1391/1/13 11:31
5,000 بازدید
اشتراک گذاری

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَبِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُلَمَجْنُونٌ

عشق ما رادین ساعت ٢٣:٢٠ مورخه هفتم فروردین یکهزاروسیصدونودیک پا به دنیای ما گذاشت

زندگیه ما طعم شیرین رادین رو به خودش گرفت

خاله ها و دوستان عزیز برای دیدن بقیه عکسهای رادین میتونید روی ادامه مطلب کلیک کنید :

 

همه به بیمارستان آریا اومده بودن تا در خوشحالیه ما سهیم باشن قربونتون بشم که تا ساعت 3 صبح بابا رضا رو تنها نذاشتین و پیشش توی بیمارستان موندین

خانواده با معرفت ما

لحظات پر از استرس و خوشحالی پشت در اطاق عمل

مادر بزرگ رادین

اولین دیدار بابا رضا با رادین با ارزش ترین هدیه خداوند

اولین دیدار با هدیه خداوند

لحظات شیرین و وصف نشدنی دیدار با پسرم

مسافر کوچولو خواب ارومی رو  توی بیمارستان کنار مامان مهربونش تجربه میکنه

کاش همیشه آدما اینطور معصوم میموندن

آروم لالا کن عزیز دلم آرامش تو نهایت آرزوی بابا و مامانه

خوشحالیه زاید الوصف پدری که برای اولین بار حس پدر بزرگ شدن رو تجربه میکنه

بابا بزرگ هیجان زده رادین

 رادین توی بغل بابا رضا داره میره خونه خوش اومدی کاکل زری

مسافر کوچولو راه زیادی رو از پیش خدا تا پیش ما طی کرده بود حالا باید میبردیمش خونه تا استراحت کنه

 به خونه خوش اومدی عزیز دل

تنها چیزی تو دنیا که آدم از دیدنش سیر نمیشه

 چشات طعنه زده به چشای آهو

ساندویچ خوشمزه رادین

قراره مثل باباش پرسپولیسی بشه

نور زیاده بابا رضا کلامو بکش رو چشام

بغل بابا بزرگ چه خوبه برای خوابیدن

پدر بزرگ و نوه

هیچ جا بغل مامانم نمیشه

هیچ جا بغل مامانم نمیشه

دوست دارم وقتی تو بغل مامانم هستم دستام زیر چونم باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

خاله نفس
13 فروردین 91 11:52
خداروشکر که فرشته کوچولوتون اومد توو بغلتون واقعا" معصوم و زیباست از دور میبوسمش
ایشالا بهترین ها رو زیر سایتون تجربه کنه
اونقدر تصاویر ناب بود که اشکام داره میاد
مامانی لطفا" فرشته کوچولوتون رو که شیر میدین واسه منم دعا کنین تا زودتر نی نیم بیاد توو دلم
شاد باشید

سلام خاله جونی آخیییییییییییی مرسی از نظر قشنگت
انشالا نینیه شما هم به زودی میاد توی بغلتون سال خوبی داشته باشین
مامان محمد مانی
13 فروردین 91 12:49
سلام
قدم نو رسیده مبارک.خداوند چه عیدی قشنگی بهتون داده.
امیدوارم همه روز از سال جدید تان مثل روز تولد گل پسری شیرین باشه

سلام مرسی از نظر لطفتون انشالا سال جدید سال خوبی برای شما و خانوادتون باشه
اسماعيل
13 فروردین 91 13:16
سلام٠تولد رادين جون رو تبريك ميكم.انشاالله باعث خير و بركت خونتون بشه.ارزو دارم تو تمامى روزهاى عمرش موفق و سربلند باشه٠

سلام من هم آرزوی سلامت و موفقیت برای شما و خانوادتون در سال جدید دارم
مامان هوراد
13 فروردین 91 19:36
سلام عزیزم سال نو مبارک سالی سرشار از شادی و برکت برایتان آرزومندم گلم تولدت مبارک
مامان محمدرضا
13 فروردین 91 21:16
وای خدا
خاله فداش بشه
چقدر شیرینه
عاشقشم
اشکم دراومد عکسها رو دیدم . یعنی 41 روز دیگه محمدرضای منم اینطوری میاد تو بغلم؟

سلام مرسی از نظرتون میدونستم شیرینه ولی الان دارم با همه وجودم شیرینیشو حس میکنم انشالا که نینیتون به سلامتی به دنیا میاد و چشمون به جمالش روشن میشه
مرجان
14 فروردین 91 1:32
سلام، خیلی خیلی تبریک میگم بهتون، چه عیدی قشنگ و شیرینی هیچ عیدی ای بهتر از این نمیشه، مهرناز جون برا منم دعا کن یه هدیه مثل رادین عسل داشته باشم.


سلام مرجان جون مرسی از نظر قشنگت انشالا عزیزم محتاجیم به دعا
مامان آرینا موفرفری
14 فروردین 91 1:59
سلام عزیزم قدم نورسیده مبارک.ماشااله هزارماشااله خیلی نازه.
مامان شدن مبارک.

سلام مرسی لطف دارین شما
مامان جون نی نی
14 فروردین 91 9:45
سلام خدارو شکر که از سفر اومدی و رسیدی توی بغل مامان و بابات خوش اومدی .
قدم نو رسیده مبارک خیلی خوشحال شدم عزیزم خوش به حالتون برای منم دعا کنید خداوند دامن من رو هم سبز کنه

سلام مرسی از نظرتون انشالا عزیزم
شیما
14 فروردین 91 18:44
به یمن آمدن فرشته کوچکتان به زمین با آسمانی ترین آرزوها برای پر خیر و برکت بودن قدمهای کوچکش و روح بخشیدن به زندگیتان تبریک مرا پذیرا باشید

مرسی خاله شیما جون از نظرتون
رویا
15 فروردین 91 1:59
الهی ..... خدا حفظش کنه ...

مرسی لطف دارین
ساحل
15 فروردین 91 9:22
سلام عزیزم خوشکلم قدمت مبارک

عزیزم خیلی نازی چشم حسودات کور
رادین عزیزم خیلی مشتاق دیدنت بودن و واسه دیدنت لحظه شماری میکردم الانم از دیدنت سیر نمیشم عزیزم ان شالله همیشه صحیح و سالم باشی زیر سایه پدر و مادرت عزیز دلم

بوسسسسسسسسسسسسسسس

بوسسسسسسسسسسسسسسس

دوستت دارم

سلام مرسی خاله مریم جون عزیزم
منم دوس دارم به زودی شمارو از نزدیک ببینم
مسافران آسمانی
15 فروردین 91 9:51
سلام عزیزم...
چند تا تبریک باید بهتون بگم اولیش بابت سال نو که آرزو میکنم روزهای شادی در انتظارتون باشه...دومیش بابت هدیه الهی که از خدا گرفتین و براش بهترین ها رو از خدای مهربون خواستارم
و مهمترینش بابت مامان شدنتونه که زیبا ترین و قشنگترین احساسه...

جالبه که همشهری هستیم و یکی از جوجوهای ماهم آریا متولد شد...

خوشحال میشم به ما هم سر بزنید منتظرتونیم و با اجازه شما رو لینک میکنم...

مرسی بابا و مامان مهربون سال جدید مبارک باشه انشالا سال خوبی داشته باشین انشالا کوچولوهای نازتون همیشه سالم و موفق باشن ما هم لینکتون کردیم
مامان جون نی نی
15 فروردین 91 10:28
سلام راستی درباره روزی که رفتین برای زایمان هم برامون تعریف کنید رادین جونو به جای من ببوسید

حتما به روی چشم انشالا حال خانومم بهتر بشه واستون حرفای زیادی داره

لیلا
15 فروردین 91 10:59
واااااااااااااااااااااای عزیز دلم . مبارکه . چه نااااازی خاله فدات شم . انشالله ودی بزرگ شی و تپلی . موش بخورت . عزیزم همیشه سلامت باشی و زیر سایه ی حق

مهرناز جونم مبارک باشه و امیدوارمم همچنان شاد با هم زندگی کنید و سال های خوبی در انتظارتون باشه . مرسی عکس رادین رو گذاشتی. خیلی در انتظار بودم که روی ماهشو ببینم . آخی چه روزهایی رو با هم سپری کردیم منتظر عکس های بعدیم

سلام عزیزم مرسی از نظرت منم ارزوی شادی و موفقیت برای تو و خانوادت دارم رادین هم بهتون سلام میرسونه هر وقت فرصت داشته باشم عکسهای جدیدشو واستون میذارم
مامان ارمیا
15 فروردین 91 11:01
وای خدای من. نمی دونی چه ذوقی کردم وقتی عکس ها رو دیدم کلی ذوق کردم. قدمش خیر و مبارک. چقدر من یکی منتظرش بودم چه برسه به شما و بابایی جونش. ای خدا چقدر ماهه به خدا.
جیگره. دلم می خواد بخورمش.

سلام دوست خوبم مرسی که اومدی و به رادین جون سر زدی سال نو انشالا سال خوبی باشه واستون
مامان آرشیدا قند عسل
15 فروردین 91 12:43
اییییییییییییی جانم چقدر نازه ماشاالله بهتون تبریک میگم قدمش مبارک باشه و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه. صورت ماهشو می بوسم.

مرسی مامان آرشیدا جونن لطف کردین
سحر
15 فروردین 91 15:55
سلام مهرناز جونم. یه دنیااااااااااااااا تبریک
ماشاء الله... هزار ماشاء الله... چقدر نازه این رادین کوچولو.
قدمش مبارک باشه. انشاء الله که همیشه سلامت و خوشبخت و شاد باشین.

مهرناز جون ، یه احساس خاصی به رادین کوچولو دارم ، انگار که مدتهاست می شناسمش! شاید به خاطر اینکه در تمام دوران بارداری در کنار هم بودیم و در جریان غم و شادیهای همدیگه.خلاصه که خیلی برام عزیزه و ذوستش دارم.
دعا کن ریحانه کوچولوی منم سالم به دنیا بیاد

مرسی سحر جون. آره حتما همینطوره. انشالله ریحانه جون هم صحیح و سالم میاد تو بغلت و ما رو هم خوشحال میکنه
صوفیا
16 فروردین 91 2:39
قدم نورسیده مبارک . براتون سال خوبی کناره نی نی کوچولوی نازتون ارزو میکنم

مرسی ما هم برای شما سال پر خیر و برکتی آرزو میکنیم
مامان محمدرضا
16 فروردین 91 10:33
سزارین بودی یا طبیعی؟
چند کیلو بود؟

سزارین 3 کیلو
مرجان
16 فروردین 91 16:12
آخی عزیزم،فرشته زمینی، خیلی معصوم و زیباست. ایشالا کنار بابا و مامان مهربونش همیشه سالم و سر حال باشه فسقلی نازنازی خاله. مهرناز جون من خیلی وبلاگتون رو دوست دارم و هر روز به وبلاگ رادین جون سر می زنم و بیصبرانه منتظر عکسای جدیدشم.


مرسی مرجان جون لطف کردی عزیزم سال خوبی رو برات آرزو میکنم

ترنم
16 فروردین 91 16:16
سلام مهرناز جونم مبارک عزیزم ماشاالا چقدر نازه قربونش بشم فکر کنم بزرگترین نی نی کلوپمونه ایشاالا خانواده سه نفره تون همیشه شاد و خوشحال باشه

سلام دوست خوبم منم واسه تو و خانوادت آرزوی شادی و موفقیت میکنم
هنگامه
16 فروردین 91 16:55
سلام مامان مهرنازی قدم نورسیده مباااااااااااااااااااااااااااااااااارک
بعد13روز اومدم نت اولین وبی که اومدم وب رادین عسلی بود واقعا خیلی خوشحال شدم نی نی عسلتون صحیح وسلامت اومدتوبغل مهربون مامانش.ایشاا...سایه پدرومادرش همیشه بالای سرش باشه و براش بهترینا رو آرزو می کنم همیشه موفق باشی دوماد خوشملم

مراقب دوماد قند عسلم باش

مرسی هنگامه جون. مراقب دومادت هستم سفت و سختتتتتتتتت
فرزند ما
16 فروردین 91 18:49
قدم نو رسیده مبارک!!برا منم دعا کن عزیزم که خدا یکی از فرشته کوچولوهاشو هم به من بده!

سلام مرسی
انشالا عزیزم
الهام مامان یاسمین
16 فروردین 91 19:23
سلام قدم نی نی نازتون مبارک باشه
وقتی عکسای رادین رو دیدم یاد اون لحظه ای افتادم که واسه اولین بار توی اتاق عمل یاسی رو نشونم دادن خیلی لحظه شیرین و به یاد موندنی هست . خدا براتون این گل پسر ناز رو نیگر داره .
اااااااااا چه جالب من هم متولد 7 فروردینم بابای یاسی همیشه میگه ببین زنم چه قدر مهم و عزیزه که از یه هفته قبل از تولدش تا یه هفته بعد تمام ایرانیا جشن میگیرن

سلام خوبی عزیزم مرسی از نظرت
عجججججججججججججججججججججججججب بابا شووووووهر
سال خوبی رو واستون آرزو میکنم
سحر مامان آراد
17 فروردین 91 11:51
واییییییییییی مهرنااز جونم تبریک عزیزم
بهنرین عیدی رو گرفتی
بوس هوارتا
نمیدونی با دیدن عکساش اشکم در اومد یاد آراد خودم افتادم و اولین باری که در آغوش گرفتمش
سال نو مبارک
پر از خیر و برکت


مرسی سحر جون آره واقعا بهترین عیدی بود برای من و بابا رضا. سال نو شما هم مبارک
مامان محمد مانی
18 فروردین 91 14:48
سلام؛ حال گل پسرمون چطوره؟
پس کو عکسهای جدید ؟
با افتخار لینکتون کردم.

گل پسر خوبه مرسی دوست جونم. ممنون بابت لینک کردنت
الهه مامان رادین
19 فروردین 91 12:13
ایشالا همیشه سلامت باشه ....
مامان جون نی نی
20 فروردین 91 15:51
قرار نیست فقط خودتون دو تا از این شیرینی لذت ببرید من هم منتظرم چرا آپ نمی کنی چرا عکس گل پسرو نمی گذاری چرااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واسه نی نی

مامان جون نی نی شرمنده بخدا اصلا وقت نمیکنم تازه اگه بابا رضا هم همین عکسارو نمیذاشت حالا حالاها نمی تونستید عکس رادین رو ببینید چون من اصلا وقت نمیکنم. ولی واقعا ممنون از ابراز محبت و لطفت به پسری ما
خاله مهسا
20 فروردین 91 21:06
نفس خالشه به خدا,,, عاشقشم

مرسی خاله جون
مامان دینا
22 فروردین 91 19:39
ماشاللله چقدر نازه تبریک می گم.........
چه جالب پسرامون با هم دو روز فرق دارن.............

مرسی شیوا جون منم به تو تبریک میگم
مامان مهبد كوچولو
23 فروردین 91 13:42
سلام عزيزم . قدم نو رسيده مبارك . انشا ا... كه خدا واست نگهش داره . خيلي شيرينه . اين لحظات با ارزشو از دست نده .

مرسی عزیزم.
خاله رویا
4 اردیبهشت 91 14:58
عزیزم خدا حفظش کنه همیشه خوش باشید
اینقدر که دوست داشتنیه من لینکتون کردم اگه شما هم دوست داشتین منو لینک کنینن
ممنون

باشه خاله رویا حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد