رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آقا رادین

تقدیم به وجود پاک و مهربان همسرم یگانه عشق جاویدان من

1391/1/23 14:13
1,466 بازدید
اشتراک گذاری

رضای عزیزم، عشق اول و آخر من، نمیدانم با کدامین زبان و با چه واژگانی نهایت عشق و سپاسم را تقدیم وجود مهربانت کنم. عزیز مهربانم میخواهم به وسعت عشقی که به تو و ثمره عشقمان رادین دارم بارها و بارها بگویم همسر بی همتایم، ممنون و سپاسگزارم از تو. ممنونم از تو که در تمام مدت با هم بودنمان هیچگاه اجازه ندادی طعم سختی را بچشم و بدانم سختی زندگی چیست. عزیزکم ممنونم که در تمام روزهای  ناب و پر استرس بارداری همراهیم کردی و ترسها و دلهره های نهانی و آشکارم را با عمق وجودت درک کردی و یاریم کردی در تاب و تحمل آنها. تک ستاره آسمانم چگونه بگویم که چقدر ممنون و سپاسگزارت هستم که این چند روز بعد از زایمان را که برایم سختترین روزهای زندگیم بودند تو با همراهی و یاری بی حد و اندازه ات و عشق بی وسعتت چقدر برایم آسانش کردی. عزیزم میدانم و ایمان دارم که هیچ همسر و شریکی در دنیا به اندازه تو در زندگی همسرش را یاری نمیدهد و من چقدر خوشبختم که تو را دارم. تویی که میتوانم در تمام لحظات به شانه های مردانه ات تکیه کنم و از هیچ چیز نهراسم. خوش به سعادت رادین کوچکمان که پدری چون تو دارد. پدری مهربان و عاشق که از روز اول بودنش در بطن مادر عاشقاته به او عشق ورزیدی و از اولین لحظه دیدارتان دیوانه نگاهش شدی. مهربانم، من و پسر دلبندت عاشقانه دوستت داریم و به عشق تو زنده ایم. من خوشبختترینم چون تو را دارم.

همسر عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هنگامه
23 فروردین 91 22:00
اینا برای دوماد خوشگلم

ایشاالله همیشه شاد وخوشحال باشین

مرسی مادرزن جون
آرین و مامانی
24 فروردین 91 14:01
سلام مهرناز جون خوبی عزیزم؟
تبریک میگم قدم نو رسیده مبارکها باشه
ماشالله رادین خان خیلی نازه خدا حفظش کنه
انشالله که همیشه در کنار همسر و پسر گلت خوشبخت باشین
اونجوری که از عکسها پیدا بود فکر کنم اهواز هستین خوشحالم که یه دوست دیگه تو اهواز پیدا کردم

سلام دوست عزیز. بله من اهواز هستم و منم خوشحالم که یه دوست اهوازی پیدا کردم. مرسی از نظر لطفت
لیلا
26 فروردین 91 15:43
الهی که همیشه کنار هم خوش و خوشبخت باشید

انشالله. مرسی لیلا جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد