رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آقا رادین

بازگشت مامان مهرناز به وبلاگ

1391/1/23 13:38
876 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوب و مهربونم. اول از هر چیز میخواستم از همه دوستان عزیزم که این مدت با ارسال پیامهای تبریکشون محبت خالصانه خودشون رو نثار قدوم زیبای پسرم کردند یه تشکر ویژه کنم و به همشون بگم خیلی دوستتون داریم و به دوستیتون محتاجیم.

من الان یه مادرم. به مادری که همه وقتش رو داره صرف نگهداری و بزرگ کردن این هدیه زیبای خداوندی میکنه. از روز 28 اسفند من دیگه نتونستم مطلبی توی وبلاگ رادین جون بذارم و به همین علت هم الان میخوام سال نو رو به همه دوستان خوبم تبریک بگم. از همسر عزیزم هم خیلی تشکر میکنم که این مدت مدام وبلاگ پسری رو چک میکرد و نظرات دوستانمون رو برای من میخوند و جوابهای منو برای اونا می نوشت و عکسهای رادین رو هم برای همه دوستان خوبی که مشتاقانه منتظر دیدن روی ماه پسر خوشگلمون بودن توی وبلاگش قرار داد. امروز بعد از 16 روز که از به دنیا اومدن رادین عسل میگذره تازه وقت کردم که بیام سری به وبلاگش بزنم و مطلبی هر چند کوتاه بنویسم. باز هم از همتون ممنونم که اینقدر مشتاقانه وبلاگ پسرم رو دنبال میکنید و با نظرات زیباتون ما رو هم دلگرم میکنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیلا
26 فروردین 91 15:48
خوش اومدی دوست عزیزم . منتظر نوشته هات و لحظات زیبات با رادین جون هستیم

مرسی لیلای عزیزم
مامان ارمیا
27 فروردین 91 9:05
سلام مامان تازه. خوش اومدی. درک می کنم چرا نتونستی زودتر بیای.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد