رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

عکسهای دو ماهگی رادین نفسی

1391/3/16 0:47
3,544 بازدید
اشتراک گذاری

پسری... بابایی... مامانی

تشریف بیارید ادامه مطلب ...

ای خداااااا ای آسموووووووون ای قرض و قولهههههه ای بیکارییییییی ای احمدی نژااااااااااد 15 هم رد ششششد یارانه هم که نداددددددیییی

جیییییییییییییغغغغغغغ بنفش کبووووووود

بغل بابا رضا آخرشه

پس از کلی تلاش و دادن چندتا تلفات بالاخره یک جرعه خواب آروووم

جناب سرهنگ رادین رسولی

بابا بزرگ و رادینی که عاشق ماشین بازیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان جون نی نی
16 خرداد 91 10:59
ای جونم . ماشاا... هزار ماشا... شما چقدر نازی پسر کوچولو . کم کم داری دختر کش میشی عزیزم
من خیلی دوستتدارم آخه خیلی دلبری
مامان مهرناز دستت درد نکنه که برای ما هم عکس می گذاری تا ما هم لذت ببریم
خدا بهتون ببخشه این گل پسرو
به ما هم یه سری بزن خوشحال می شیم هاهاهاهاهاهاهاهاهاها

خواهش میکنم قابلی نداره
البته زحمت گذاشتن عکسا رو بابا رضا میکشه
فلفلی
16 خرداد 91 13:50
سلام داداش رادین جیگر طلا ، عزیزم ماشالله ماشالله بزرگ شدی و مردی شدی واسه خودت ، داداشی من خیلی کوچیکم هوای منو داشته باش عزیزم دوستت دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه

باشه فلفلی جون من همیشه هواتو دارم میتونی روی من به عنوان داداش بزرگتر حساب کنی
ساحل
16 خرداد 91 13:52
سلام عزیزم

خدا رو شکر ان شالله چشم حسودای رادینم کور شه ماشالله مردی شده عشق خاله مریمه عزیزم
خوشحالم عکس جدید خودتم دیدم جیگر شدی

مرسی مریم جونم خودت و فلفلی هم جیگرین

خاله مهسا
16 خرداد 91 20:37
ای دردت تو جوونم خاله گشنگه... عاشقتم

هههههههههه مرسی خاله جووووووووون
لیلا
18 خرداد 91 2:06
واااااااااااای مهرناز جون پسرت دیگه شکل گرفته . مرد شده و نوزاد نیست . عزیزم نااااازه . خدا حفظش کنه . امیدوارم که همیشه خوش و شاد باشید در کنار هم . خودتم ماهی

مرسی لیلا جون نظر لطفته

معراج
18 خرداد 91 19:08
سلام خاله مهرناز دلم برات تنگ شده بود اخه من خیلی درگیر شدم وقتی عکستو دیدم انگار که چند ساله میشناسمت اخه بلاخره 1سالیه همدیگرو میشناسیم دوست دارم رادینم رو ببوس معراجم سلام میرسونه به رادین جون خوشگلم

ممنون عاطفه جون. معراج جون رو از طرف من ببوس

مامان محمدرضا
20 خرداد 91 13:50
رادین گردنش رو قشنگ میگیره؟
از چند وقتگی؟


تقریبا از یک ماهگی گردن میگرفت
مامان محمد مانی
20 خرداد 91 18:08
خاله چقدر بزرگ وناز شدی. هزار الله اکبر
مامان پرهام
21 خرداد 91 15:48
ای جونم! چقده نازه!
مامان عاطفه
22 خرداد 91 22:32
واییییییییییی دلم رفت . چقدر نازه . هرچی از خوشکلی این شازده بگم، بازم کمه. مخصوصا با لباسهای سرهنگی

ممنون خاله جون
مامان عاطفه
22 خرداد 91 22:33
با پست جدید( 9 ماهگی ) پارسا جون در خدمتیم . نظرتون چیه ؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد