رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آقا رادین

تجربه جدید رادین عسل

1391/5/30 12:09
997 بازدید
اشتراک گذاری

رادین عزیز من دیروز 4 ماه و 22 روزش شد و یه چیز جدید رو تجربه کرد. از اونجاییکه مامان مهرناز خیلی هول تشریف دارن و دوست دارن زودتر رادین رو غذا خور و میوه خور کنن امروز یک عدد سیب خوشمزه رو آب گرفت و داد به آقا رادین که میل کنن. رادین هم قاشق اول رو مزه مزه کرد و دید که یه مزه جدیده اولش یه کم صورتش رفت توی همابرو ولی بعد متوجه شد که چیز خوشمزه ایه و بقیه اش رو هم خورد. ولی بعد مامان مهرناز رفت توی کارت بهداشت رو نگاه کرد و دید که هی وای من آب میوه رو باید از پایان 7 ماهگی به نی نی دادتعجب و کلی از این کاری که کرده بود پشیمون شداوه و تصمیم گرفت دیگه از این کارای عجولانه نکنه تا موقعش برسه. البته به قول بزرگترها اونموقعها که ما نی نی بودیم از دو سه ماهگی به ما غذا و میوه میدادن و این سوسول بازیا مال الانهنیشخند ولی خوب دیگه فعلا که تصمیم گرفتم دیگه بهش آب میوه ندم تا زمان خودش برسه ولی یه تصمیم دیگه هم دارم و اون هم اینه که از پایان 5 ماهگی بهش حریره بادوم رو بدم. نظر شماها چیه مامانهای خوب؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ترکان
31 مرداد 91 0:42
مهرناز خانوم جونم ایول کار خوبی کردی نذار بچت سوسول بار بیاد رادین آب میوه نوش جونت


مامان ارمیا
1 شهریور 91 11:21
سلام عزیزم. خوبی؟ رادین گلم خوبه؟ از دست تو مامان عجول. یه روزی میشه که میشینه با خودتون غذا می خوره. من هم خیلی لحظه شماری می کردم و الان ارمیا سر سفره مثل ما غذا می خوره.
فکر خوبیه. من هم از پایان 5 ماهگی فرنی رو شروع کردم . چون می خواستم برم سرکار و می خواستم ارمیا عادت کنه. دکتر هم گفت مشکلی نداره.

سلام عزیزم آره اینقدر منتظر اون روزی هستیم که بیاد و سفره رو بهم بریزه مرسی از راهنماییت
مسافران آسمانی
1 شهریور 91 21:35
سلام مهرناز جون
عزیزم بهتره طبق کارت پایش رشد پیش بری ، علم ژنتیک تاکید داره که تا شش ماهگی نباید به بچه ها جز شیر مادر چیز دیگه ای داده بشه به چندین علت :
اول اینکه دستگاه گوارش کودک هنوز به طور کامل آمادگیه هضم و جذب هر نوع ماده ی غذایی رو نداره...
دوم اینکه امکان داره عمل بلع به طور کامل شکل نگرفته باشه...
و عوامل دیگه فکر میکنم یه کوچولو تحمل کن تا 6 ماهگی بعد رادین جونی غذا بدی گلم

سلام دوست جون مرسی از راهنماییت چششششششششششششم
مامان پانی
2 شهریور 91 0:28
سلام دختر من 4 ماه و ده روزشه بردمش قد و وزنش رو بگیرن 6 کیلو بود گفت یه وعده شیر خشک و فرنی بده

سلام مرسی که اومدی بهمون سر زدی انشالا صحیح و سالم باشید
مامان عاطفه
2 شهریور 91 5:06
من از 5 ماهگی حریره دادم چون با شیرم سیر نمیشد . خودمم نمیدونم کارم درست بود یا نه !! تازه آبمیوه هم میدادم خیلی دوست داشت . عکسای تولد پارسا رو گذاشتم . دوست داشتی بیا ببین عزیزم

چشم حتما میام
مامان فلفلی
4 شهریور 91 12:25
سلام عزیزم خوبی ؟ ببخشید من که خودم تجربه ندارم ولی همیشه این حرف معلم زیستم خاطرم هست که به بچه اش زودتر از موقع غذا و ... داده بود و چون بچه بوده پرزهای روده اش صاف شده بود بیچاره تا بزرگسالی درگیر بود ازت خواهش میکنم بذار بعد از 6 ماهگی عجله نکن دوستم

مرسی مریم جونم باشه چشم حتما ممنون که راهنماییم کردی
ترکان
5 شهریور 91 1:10
تولدت مبارک مهرناز خانوم جونمرسماً ازت دعوت میکنم به وبلاگم بیایآخه کادوی من اونجاست

ممنون ترکان جون خیلی لطف کردی
زهرا
5 شهریور 91 20:46
عزیزم هنوززوده دستگاه گوارش بچه تواین سن کامل نشده.ماکه هروقت میخواستیم به روژان غذابدیم زینب مثل روح بالا سرمون ظاهرمیشدواینقدرغرمیزدکه دچارعذاب وجدان میشدیم .

ههههههههههه

مامان سبحان جون
7 شهریور 91 10:48
سلام خاله جونی منم مثل شما خیلی دوست دارم به گل پسرم زود غذابدم پسر منم تقریبا هم سن نی نی گلی شماست منم تصمیم دارم از ماه دیگه حریره بادام بدم یه سری به ما بزنید
مینا مامان النا
19 شهریور 91 16:53
حریره بادوم برای بچه خیلی سنگینه تازه از 6 ماهگی به بعد باید 1 وعده تو هفته بهش بدی یه کاری نکن که بعداً پشیمون بشی
معراج
21 شهریور 91 11:56
سلام مهرناز جان منم به معراج هنوز چیزی ندادم ولی 2روزه حریره دادم البته 5ماهش تمامه و 5روزه دیگه 6ماهش میشه ولی بهتره که تا پایان 6ماه چیزی ندیم تا مشکلی پیش نیاد ونگران چیزی نباشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد