رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آقا رادین

5 ماهگی رادین عزیزم

1391/6/8 2:29
1,031 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رادین عزیز ما 5 ماهه شد و من و بابا رضا خیلیییییییییییییی از این بابت خوشحال هستیم. عزیزم پسرم عشقم تولد 5 ماهگیت مبارک باشه مامانی. تولد 5 ماهگی رادین جون با بقیه ماههای تولدش یه تفاوت بزرگ داشت و اون هم این بود که با حضور بابا رضا رادین عسل 5 ماهه شدتشویقاز موقعی که رادین جون ما 14 روزه شد کار بابا رضا هم افتاد کیش و مجبور شد دو هفته یکبار ازمون دور بشه و به مدت دو هفته ما رو تنها بذاره و از اون موقع تا الان برای هیچکدوم از ماههای تولد رادین حضور نداشت و هر دومون از این بابت ناراحت بودیم اما ایندفعه برای تولد 5 ماهگی پسرم بابا رضا هم حضور داشت. امروز من و بابا رضا یه کار خیلی مهم هم انجام دادیم. من و بابایی امروز برای اولین بار خودمون رادین رو به تنهایی حمام دادیم و خیلی هم به خودمون افتخار کردیمنیشخندراستش من تا الان می ترسیدم که بدون مامانم رادین رو حمام بدم و همیشه با مامانم رادین رو حمام میدادیم و من در نقش وردست مامانم بودم، اما بالاخره خودم شجاعت به خرج دادم و به همراه بابا رضا رادین رو یه حمام جانانه دادیم و جالب اینجا بود که این گل پسر امروز برای اولین بار بود که توی حمام و موقع ریختن آب به سر و بدنش هیچگونه گریه ای سر ندادتعجبو خیلی هم خوش خوشانش شده بود تعجبتعجبباز هم خدا رو شکر که تونستیم به راحتی حمامش بدیم و رادین هم ما رو، روسفید کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

هنگامه
8 شهریور 91 14:00
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااارک عشق خاله





مرسی خاله جونم

ترکان
9 شهریور 91 15:24
5 ماهگیت مبارک رادین عسلایول به مامان شجاع

مرسی خاله جونم

مونا مامان امیرسام
10 شهریور 91 2:48
چه گل پسری.زنده باشه.5 ماهگیت هم مبارک رادین جون

مرسی خاله ای که بهم سر زدی
زهرا
10 شهریور 91 20:23
5ماهگیت مبارک عزیزم انشالله تولد120سالگی رودرکنارباباومامان مهربون جشن بگیری رادین خان

مرسی زهرا جان
ترکان
16 شهریور 91 22:30
سلام مامان مهرناز کجایییییییییییی؟دلم براتون تنگ شده
لیلا
19 شهریور 91 10:26
عزیز دلم 5 ماهگیت مبارک باشه انشالله . وای مهرناز منم میترسم از حموم دادن نینی ها . خوشحالم تو به ترست غلبه کردی . موفق باشیییییییید . بوووووووووووس

ممون لیلای عزیزم
مامان ارمیا
19 شهریور 91 12:32
ایشالله همیشه تمام تولدهای رادین جون رو درکنار هم خوش باشین.

ممنون خاله جون مهربون
مینا مامان النا
19 شهریور 91 16:48
ای جانم الهی دورت بگردم خاله که 5 ماهه شدی پس کو عکساش ایشااله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه و سلامت باشه همیشه ....
ببخشید دیر به دیر سر میزنم النا تازه 2 ماهه و 16 روزه اشه و کلاً وقتی خوابه میتونم بیام نت

تولد 5 ماهگی گل پسرت بازم مبارک باشه

ممنون خاله جونم
mlm
20 شهریور 91 14:43
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(ین یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه) دقت داشته باش که اول باید به10نفر بفرستیش
زهرا
27 شهریور 91 1:59
مامان مهرنازمهربون میدونم روزهای آخرمرخصی هستی وحتمانگران هستی امابیا آپ کن وعکس پسمل روبزن که دلمون گرفت بس که چشمون پست جدید ندید

ای زهرا جون گفتی و کبابم کردی واقعا دلم گرفته از اینکه باید برم سرکار و پسر گلمو چندین ساعت نبینم عزیزم پست جدید میذارم منتظر باش
مامان کورش جون
30 شهریور 91 14:00
نازناز خاله 5 ماهگیتو بهت تبریک میگم گرچه چند روز 6 ماهه میشی

ممنون خاله جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد