رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

یک خبر خوشگله مرواریدی

1391/10/24 4:08
585 بازدید
اشتراک گذاری

نفس بابا و مامان رادین عزیزم امروز مامانت یکی از قشنگترین خبرای زندگیم رو بهم دادبغل که منو بی نهایت ذوق زده کرد میدونستم که از این خبر خیلی خوشحال میشم ولی هیچ وقت فکر نمیکردم تا این حد حال و هوای منو عوض کنهقلب.الان ازت دور هستم همیشه دوست داشتم پیشت باشم وقتی یه همچین اتفاقی میوفتهناراحت ولی این جدایی و دوری حتی کوچکترین تاثیری روی ذوق کردنم نذاشت  حتی شاید خوشحالی و ذوقم مثل روزی بود که برای اولین بار بعد از بدنیا اومدنت پشت در اتاق عمل دیدمتقلب.پسرم بالاخره مروارید سفیدی که همیشه بابا و مامان پشت اون لبای ناز و ظریف و کوچولو و قرمزت دنبالش میگشتن سر و کلش پیدا شدهوراقلبقلبقلبقلب.پسر شیطون بابا در اومدن اولین دندونت مبارک.بعد از این که شنیدم زودی به مامان عصمت و بابا اسماعیلت خبر دادم اونا هم ذوقشون چیزی از ذوق بابایی کم نداشت.وقتی به بابا اسماعیل گفتم بعد از اینکه ذوق کرد مثل همیشه با همون لحن همیشگی گفت پاپاااااااااااااا دلم براش تنگ شده.آخه تو خیلی عاشق و خاطر خواه داری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهرناز
24 دی 91 9:30
آخي بابا رضاي مهربون من نميدونستم شما اين خبر خوب و زيبا رو زودتر از من ثبت كردي واقعا اتفاق خيلي خوب و شيريني بود مامان و باباش قربونش برن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد