رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

آقا رادین

اولین مرحله مستقل شدن پسرک شیرینم

1395/4/21 18:49
335 بازدید
اشتراک گذاری

طبق برنامه ریزی و تصمیم قبلی امروز دوشنبه ساعت پنج و نیم عصر بهمراه رادین عسلک راهی موسسه خلاقیت شدم تا رادین رو اونجا ثبت نام کنم. بنظر خودم و بابایی دیگه زمانش رسیده بود تا رادین کمی از وابستگیهاش کم بشه و وارد اولین مرحله از استقلال برسه. رادین هم خیلی ذوق و شوق داشت و از سرکار که برگشتم مرتب میگفت مامان بریم مرکز خلاقیت. باباجون تا اونجا رسوندمون. بعد از اینکه با مدیر داخلی موسسه صحبت کردم رادین رو توی محوطه تاب دادم و‌کلاسا و بچه های دیگه و مربیها رو دید و در ظاهر خوشش اومده بود. البته مثل همیشه که توی یه محیط جدید میره خجالتی و کمرو برخورد میکنه اونجا هم همینطور بود. خانم نیری مدیر داخلی دستشو‌ گرفت و بدون من بردش توی کلاسها و گفت دو سه روز امتحانی بیارش تا عادت کنه و گفت بزارش و برو که به نبودنت عادت کنه چون اگه پیشش باشی وابسته میشه و بدون شما ممکنه نمونه. منم اومدم‌خونه و الان رادین عسلم اونجاس. قبل از برگشتنم رفتم براش خوراکی هم خریدم. شیر و‌کیک و آبمیوه و آب معدنی. پسرم رفت توی استخر توپ نشست و منم برگشتم. خیلی خوشحالم‌که پسرم وارد مرحله جدیدی از زندگیش شده و میتونه دوستای جدیدی پیدا کنه. خودش هم قبل از رفتن ازم پرسید مامان اونجا دوست پیدا میکنم؟! گفتم آرررره مامانی دوستای زیادی پیدا میکنی. فداش بشم که ذوق داشت واسه رفتن به موسسه. بابا رضا هم وقتی براش گفتم کلی ذوق کرد و ذوقش رو میشد از توی صداش فهمید. 

پسندها (2)

نظرات (3)

خريد تابلو نقاشي
21 تیر 95 19:32
خيلي خوب وقشنگ بود ممنون از شما
سایه از طلابانو
22 تیر 95 2:33
سلام عزیزم مامان مهرناز جان عکس از اقا پسر گلت نزاشتی یا برای من اپلود نشده؟؟ خوشحال میشم بهم سربزنی منم یه وبسایت خوب با مطالب خیلی مفید درست کردم راستی اگه دلتون خواست تبادل لینک کنیم که منم بتونم بیشتر به شما سر بزم و پستهای قنشگتون و عکساتون ببینم... منو به نام **طلابانو-مدرسه و هنر کده ی مامان ها ** لینک کنی وخبر کنی تا لینکت کنم منتظرتم
سایه
14 مرداد 95 6:59
سلام گلم خوبی؟؟ پستتو خوندم ونظر گذاشتم و دوست دارم تو هم بیای چندتا مطلب آشپزی خوندم نظرتو بزاری حتمااااااااااااااااااااااااااا راستی من پیشاپیش لینکت هم کردم اگه افتخار لینک کردن دادی منو با عنوان, "" طلابانو-جذاب ترین های آشپزی برای مامان ها"" لینکم کن گلم منتظرتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد