رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

آقا رادین

موهای خوشگل پسرم

1395/9/17 22:21
240 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبه 17 آذر ماه 1395 هست. پسرم رادین تصمیم گرفته موهاشو کوتاه کنه و این هم چند دلیل داشت از دیدگاه خودش: 

اول اینکه عسل مامانی میگه موهام پشت گردنم رو اذیت میکنه و دومین دلیلش هم اینه که میگه میخوام موهام پسرونه باشه. پسرک مامان ازبس که صورتش ظریف و نازه و موهاش هم بلنده همه فکر میکنن دختره و این مسئله رو رادین عزیز مامان دوست نداره. وقتی که کوچکتر بود براش مهم نبود اما هر چی که بزرگتر میشه از این مسئله که بقیه بهش بگن چه دختر نازی و ... چندان خوشش نمیاد. 

خلاصه عصری هر چهارتامون آماده شدیم و رفتیم آرایشگاه آقا محمد. برسامم بردم که شاید اجازه بده کمی از موهاش رو کوتاه کنیم چون موهای برسامم خیلی بلند شدن. رادین عسل مامان خیلی با شخصیت و مودب و آروم نشست روی صندلی و تا آخر کار خودم کنارش بودم و دستش هم توی دستم بود. شونه کردن موهاش توسط آرایشگر کمی اذیتش میکرد و سرش درد میگرفت بخاطر همین خودم موهاشو با دست میگرفتم تا زیاد کشیده نشن. حدود بیست دقیقه ای کارش طول کشید و در نهایت یه پسر خوشگلللللللللل مامانی خوشگلتر از قبل تحویل گرفتیم. عروسک مامانی خیلی پسر خوب و مودبیه و هرجا که بره همه دوسش دارن. اما نوبت به برسام که رسید اصلا و ابدا اجازه نداد دستی به موهاش برسه و فقط به زور و با گریه تونستیم چتریهاشو کوتاه کنیم. 

مامان جون اینا عکسای رادین رو که دیدن کلی برای پسرم ذوق کردن و میگفتن رادین چقدررررررر ناز شده و چقدر بهش میاد. فدای صورت خوشگل پسرم که همه چیز به این صورت میادمحبت

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد