رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

خريد اولين لباسهاي ني ني

1390/7/17 9:54
912 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم ديروز من و بابا رضا وقتي از مطب دكتر اومديم بيرون، رفتيم توي بازار تا براي ني ني خوشگلمون لباس بخريم. اگرچه هنوز نميدونستيم ني ني عسلي ما دختره يا پسر اما خيلي ذوق داشتيم تا واسش لباس بخريم. بابا رضا خيلي وقت بود كه توي فكر خريدن يه شلوار ورزشي خيلي خوشگل واسه ني ني بود كه قبلا ديده بود و خوشش اومده بود. البته اين شلوار مذكور رو اگه ني ني دختر هم باشه ميتونه بپوشه چون خيلي خوشگل و بامزه است. خلاصه من و بابايي واسه ني ني طلايي دو دست لباس ست خريديم و يه دونه هم از همون شلوار ورزشي كه بابايي خيلي دوست داشت. يه جفت جوراب هم به عنوان اشانتيون هديه گرفتيم. بابا رضا هميشه ميگه بچه من بايد قشنگترين لباسها رو بپوشه و به همين خاطر براي خريدن لباساي ني ني نهايت سليقمون رو به كار مي بريم تا بهترين و قشنگترين لباسها رو براش بخريم. به قول بابا رضا ني ني خيلي خوش تيپ ميشه با اين لباساي نازش.niniweblog.comماماني مطمئنم خودت هم وقتي لباسات رو ببيني ازشون خوشت مياد و به سليقه مامان و بابا آفرين ميگي.niniweblog.com عزيزم انقدر لباسات خوشگل و نازن كه حد نداره مخصوصا وقتي تن تو باشن قشنگيشون بي نهايت ميشه. وقتي من و بابايي عروسك نازمون رو داخل اين لباسا تصور ميكنيم دلمون ضعف ميره. قربونت برم كه هنوز نيومدي اينطوري دل مامان و بابا رو مي بري.niniweblog.comعمه سارا هم وقتي فهميد كه واسه ني ني لباس خريديم همونموقع اومد خونمون كه ببينشون. كلي واسه لباسا ذوق كرد و خوشش اومد. مثل اينكه خاله مهسا هم تصميم داشته از همون شلوار ورزشي هاي مورد علاقه بابا رضا واسه ني ني بخره چون از علاقه بابا رضا به اين شلوارا خبر داشت البته به من نگفته بود و وقتي فهميد خودمون خريديم، گفت من ميخواستم براش بخرمناراحت ني ني گلي ببين هنوز نيومدي همه دوستت دارن. خاله مهسا،عمه سارا و بقيه اعضاي خانوادت همه دوستت دارنniniweblog.comوقتي بياي گل من همه رو عاشق خودت ميكني با شيرين كاريها و دلبريهاتniniweblog.com عكس لباساي خوشگل ني ني رو حتما توي وبلاگش ميذارم تا دوستاش هم بتونن ببينن. عزيزم لباسهات مبارك.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مری
17 مهر 90 10:15
ان شالله مبارکش باشه و به سلامتی بپوشونیش . بوسسسسسسس

مرسي مريم جون
مامان پریا
17 مهر 90 11:09
بارکش باشه ایشاله و به دل خوش بپوشه فسقلی. هر چی هست امیدوارم سالم باشه.

مرسي مامان پريا جون.
مامان نینی طلا
17 مهر 90 11:35
سلام.انشاالله قدمش خیر باشه.به نظر من لذت بخش ترین چیز تو دوران بارداری خرید کردن واسه نینیه

آره واقعا خيلي لذت بخشه من ديشب اين لذت رو با تمام وجودم درك كردم
مامان ارميا
17 مهر 90 13:21
واي خدا. لباس قشنگياش مباركش باشه. از لباساش عكس بگذار يادگاري تو وبلاگش مي مونه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد