رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

گرفتن جواب سونو و خبر خوب سلامتي ني ني

1390/7/17 9:13
571 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به يكي يه دونه مامان و بابا. خوبي عزيز دل مامان؟ جات توي دل ماماني راحته؟ مامان همه سعي اش رو ميكنه كه شما گل ناز جات راحت باشه و اذيت نشي و بتوني زود بزرگ بشي و بياي بيرون و بپري توي بغلشون و ماماني وبابايي حسابي بخورنت.niniweblog.comواي كه چه قدر خوشمزه است. خوب عزيز دلم جونم برات بگه كه ماماني ديگه حسابي خيالش از بابت سلامتي شما راحت شده چون اين چند روزه همش دنبال چكاپ و سونو و معاينه بود. ديروز عصري هم من و بابايي جونت رفتيم مطب دكتر قنواتي تا جواب سونوي غربالگري رو كه روز پنجشنبه انجام داده بودم بگيرم. وقتي جواب رو گرفتيم رفتيم مطب خانم دكتر شهبازي و باز هم اينجانب بدون نوبتچشمک البته با هماهنگي منشي وارد اتاق شدم. البته خود خانم دكتر بهم گفته بود هروقت جواب سونو رو گرفتي بيا پيشم تا ببينمش و برات پرونده تشكيل بدم. خانم دكتر هم بعداز كلي تحويل گرفتن از خود راضی جواب سونو رو نگاه كرد و گفت همه چيز خوب و نرماله و يك ماه ديگه هم يعني توي هفته 16 بايد يه آزمايش خون بدي. بعدم برام پرونده تشكيل داد و وزن و فشارم رو اندازه گرفت و بهم گفت فقط مواظب باش زياد چاق نشيniniweblog.com عسل شيرين و خوشمزه من، مامان و بابا خيلي خوشحالن كه ني ني گلشون سالمه و خدا رو شكر ميكنن كه گلي مثل تو رو بهشون داده. من مطئنم خداي خوبم بهترين و زيباترين گل باغ بهشتش رو براي من و رضاي عزيزم چيده و بهمون هديه داده. خدا جونم ممنون از هديه زيبايي كه بهمون بخشيدي.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تینا
17 مهر 90 9:25
سلام عزیزم ... وقتی به وبلاگ خانمهای باردار مثل شما میرم یاد دوران بارداریم میفتم و یه حس خوب بهم دست میده ...... خوشحال میشم به وبلاگ دختر منم سر بزنید .... امیدوارم یه نی نی سالم و توپولی به دنیا بیارین

مرسي. حتما سر ميزنم به وبلاگ دختر نازت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد