رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

هفته 12

1390/7/16 11:53
1,505 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنجشنبه كه رفتم سونوي NT انجام دادم متوجه شدم كه الان بنده در هفته 12 بارداري هستم. البته بر طبق اولين سونويي هم كه قبلا انجام داده بودم باز هم الان هفته 12 ميشم اما بر طبق محاسبات خودم فكر ميكردم هفته 13 هستم. اما پنجشنبه كه رفتم سونو ديگه كاملا مطمئن شدم كه هفته 12 هستم چون سونوي NT رو بايد حتما در هفته 12 يا 14 انجام داد و وقتي هم از خود دكتر پرسيدم كه دقيقا هفته چندم هستم گفت هفته 12. بهش گفتم پس چرا طبق محاسبات خودم هفته 13 هستم ايشونم در جواب گفتن گاهي اوقات محاسبات خودتون اشتباه از آب در مياد چونكه گاهي اوقات تخمك گذاري ديرتر يا زودتر انجام ميشه و درست توي موعد مقرر اتفاق نميفته و به همين خاطر محاسبات شما اشتباه ميشه. خوب به هر حال ما دلمون خوش بود كه هفته آخر از ماه سوم هستيم اما مثل اينكه دو هفته ديگه رو هم بايد بگذرونم تا ماه سوم تموم بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد