رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

آقا رادین

ساعات انتظار

1390/8/2 8:48
587 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عروسك ناز خودم كه من و بابايي حسابي براي ديدن و بوسيدنش لحظه شماري ميكنيمniniweblog.comعزيزم اگه بدوني بابا رضا چقدر دوستت داره و عاشقانه ناز و نوازشت ميكنه و باهات حرف ميزنه حتما هنوز نيومده عاشقش ميشي. البته مطمئنم كه ميدوني چون بابايي هميشه در حال ناز كردنت و حرف زدن باهاتهniniweblog.com بابايي ديشب ميگفت مهرنازي من تا حالا بدون اين ني ني چطوري زندگي ميكردم؟ ميگفت احساس نميكنم كه تازه 4 ماهه وارد زندگيمون شده انگار هميشه باهامون بوده. خلاصه اينكه بابا رضا رو بدجوري وابسته خودت كردي. ني ني جون اينو بدون كه باباي خيلي مهربوني داري كه عاشقانه به من و تو مهر مي ورزهniniweblog.comو زندگيش رو خيلي دوست داره و براي رفاه و خوشي ما همه كاري ميكنه تا آب توي دل ما تكون نخوره. دوست دارم هميشه قدر بابايي رو بدوني و بهش احترام بذاري. عزيزم خيلي دوست دارم زودتر تكونهات رو احساس كنم و ازشون لذت ببرم. ميدونم وقتي بزرگتر بشي و توي دل ماماني تكون بخوري و با پاهاي قشنگ و كوچولوت لگد بزني من و بابايي رو بيشتر از قبل عاشق خودت ميكني. خيلي دوست دارم زودتر اين چند هفته هم بگذره تا بتونم برم سونوگرافي و بفهمم ني ني نازم دختره يا پسر تا بتونم برم بازار و براش لباس و سيسموني خوشگل بخرم. البته عزيزم اينو بدون هر جنسيتي كه باشي براي من و بابا فرقي نداره و تو تنها فرشته آسموني ما هستي. من و بابايي فقط و فقط از خدا ميخوايم كه ني ني نازمون اين چندماه رو به سلامتي طي كنه و بياد توي بغلمون. چه گل دختر باشي و چه گل پسر برامون عزيزتريني و بيصبرانه منتظر ديدن صورت قشنگت هستيم. فعلا كه سونوگرافيهاي خانوادگينیشخند اكثراً تشخيص دادن ني ني جون ما پسره. ميگن كه به ظاهرت مياد ني ني پسر باشهniniweblog.com شايدم همشون اشتباه كنن و ني ني جون ما دخمل باشه، خدا عالمه. خدا جونم ني ني هر چي باشه خوب و عاليه فقط مواظب عشق ما باش و ازش خوب محافظت كن تا بتونه صحيح و سالم بياد توي بغلمون. آمين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هنگامه
2 آبان 90 20:41
ایشاا...نی نی عسلی صحیح وسلامت باشه.
مراقب خودتم باش عسلم.
برای نی نی عسلی اسم انتخاب نکردین؟

سلام هنگامه جان مرسي از لطفت. نه هنوز انتخاب نكرديم چون نميدونيم دختره يا پسر وقتي مشخص شد اسمم براش اتخاب مي كنيم
شفق
3 آبان 90 0:16
سلام
ای جانم این نی نی بند انگشتی چه باحاله آخی ایشااا.. سالم به دنیا میاد و مامان و باباش رو عاشق نر از الان میکنه

مرسي شفق جان
بابا رضا
3 آبان 90 10:43
وایییییییییییییییییی معلومه که باباهی میمیره واسش چه چهل گیسو باباهی باشه چه قند عسل بابایی
این واسه دخملم
اینم واسه پسملم

آخي بابايي مهربونم مرسي
مرجان
7 آبان 90 15:40
سلام مامان مهرناز.من ميشناسي؟خاله ي بزبزقنديمآدرس وب شمارو از وب خواهرم يافتم.
انشالله كه هم بند انگشتي شما هم بزبزقندي ما صحيح وسالمماين پيش مامان باباشون

مرسي مرجان جون. خوشحالم كه به وبم سر زدي.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد