رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

آقا رادین

مادر عزيزم تولد زيبايت مبارك

1390/9/1 11:28
669 بازدید
اشتراک گذاری

مهربانترينم در روي زمين، مادر عزيزم،میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلاد تو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

 

روز تولد تو، روز نگاه باران بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان، روز تولد تو گویی پر از خیال است، یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است

مادر عزيزم با كدامين كلمات عمق احساسم و عشقم رابه تو بيان كنم، با كدامين واژگان سپاسگزار مهر و لطف بي نهايتت باشم، با كدامين بوسه بر دستان مهربانت بوسه عشق نهم كه من قاصرم از ارج نهادن بر اينهمه عشق و مهر مادري. تنها جمله دوستت دارم را از من بپذير تا شايد بتوانم گوشه اي هرچند اندك از زحمات بي انتهايت را ارج نهم و عشق بي نهايتم را به تو عزيزترينم هديه كنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بابا رضا
1 آذر 90 11:47
مادر جان تولدت مبارک
زینب
1 آذر 90 12:36
سلام عزیزم.ازطرف من هم تولد مامان جونت را تبریک بگو

مرسي زينب جان
مامان ارميا
1 آذر 90 12:46
به به . مباركه. ايشالله هميش هسايشون بالاي سرتون باشه و از وجودش لذت ببرين.

مرسي مامان ارميا جون
خاله مهسا
1 آذر 90 23:31
الهی فدای مامان گلم بشمایشالله 120 ساله بشه در کنار باباجونم

ايشششششششششششششششالله براي ماماني و بابايي مسيح
مامانی
2 آذر 90 9:32
سلام مامانی گل خوبین؟ تولد مامان رو بهتون تبریک میگم .انشا الله 120 زنده و سالم باشن و سایه محبتشون رو سر شماها باشه . مواظب خودتون باشین سلام پسمل منو به پسمل گلت برسون عزیزم

مرسی مامانی. شما هم پسر گلتو از طرف من ببوس
دایی امین
2 آذر 90 17:08
ترکوندی که آبجی!

ایشاالله سایه ی مامان و بابا و همه ی اعضای خونواده همیشه بالا سرمون باشه...

ههههههه قابلی نداشت. ایشالله داداش گلی
ویدا
2 آذر 90 17:54
آخـــــــــــــی نانازی
وقتی نینیتون خوندن یاد بگیره و اینا رو بخونه حتما کلی زوق میکنه که وقتی تو شکم مامان بوده چی گذشته

آره حتما. منم بخاطر همون روزه که دارم براش می نویسم
عباسی
2 آذر 90 22:19
سلام
خدا این کوچولوی نازنین وشیرین تون رو حفظ کنه..
وبلاگتون خیلی خوب و پرمحتواست..خیلی قشنگ و روان برای فزرند دلبندتان می نویسید.
تولد مادرتون هم مبارک


مرسی از نظرتون موفق باشید


مامان مری
3 آذر 90 13:02
عزیزم تولدت مامانت مبارک باشه


مرسی عزیزم
نازنین
4 آذر 90 22:13
سلام.تولد مامانتون مبارک.ایشالا 120ساله بشن.اومدم بند انگشتی رو ببینم دیدم هنوز زود.با اجازه لینکتون میکنم.

مرسي نازنين جان
مرجان
5 آذر 90 15:34
سلام مامان مهرنازي پسركوچولومون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تولد مامان رو عوض من هم تبريك بگين بهشون انشالله كه 120سال عمر با عزت داشته باشن

مرسی عزیزم ممنون از لطفتون
لیلا
6 آذر 90 11:38
به به تولدشون مبارک باشه و سایشون همیشه بالای سرتون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد