رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

ویزیت ماه پنجم

1390/9/17 18:18
755 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم سلام. دیروز مامانی نوبت ویزیت ماهیانه داشت. ساعت 6 به همراه بابایی رفتیم مطب خانم دکتر شهبازی. مطب خیلی شلوغ بود و به همین خاطر خیلی منتظر نشستم تا نوبتم شد. توی سالن انتظار که نشسته بودم خیلی شیطونی میکردی و هی به مامانی لگد میزدیبغلوقتی رفتم داخل خانم دکتر اول وزن و فشارم رو اندازه گرفت و گفت که خیلی خوبه وزنت زیاد اضافه نشده. فشارمم خدارو شکر خوب بود. بعدم گفت برو بخواب تا بچه ات رو ببینم و من هم کلی ذوق کرده بودم که تونستم دوباره پسر گلم رو ببینم و صدای قلب مهربونش رو بشنوم. بعدم برام قرص آهن و مولتی ویتامین نوشت که دیگه از این به بعد خوردن اونا رو شروع کنم. وقتی از مطب اومدیم بیرون  خیلی خوشحال بودم چون پسر گلم سالم بود و همه چیز نرمال بود. با بابا رضا رفتیم داروخانه و قرصای جدید رو خریدیم. بعدم رفتیم آجیل خریدیم که نی نی و مامانی تقویت بشن. بعد از اون رفتیم کتابفروشی و واسه فاطیمای خوشگلم یه تخته وایت برد خریدم چون چند روز دیگه تولد گل خاله است اما چون اونموقع اهواز نیستن من هدیه تولدشو زودتر بهش میدم. پسر نازم مامانی از دیشب مریض شده و سرمای بدی خورده و خودشو بسته به شلغم و پرتقال و لیموشیرین. دعا کن مامانی زودتر خوب بشه عزیزدلم. پسرم دوستت داریم خیلی زیاااااااااااااااااادقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابا رضا
17 آذر 90 18:29
عشق بابا و مامانش
لیلا
18 آذر 90 15:57
انشالله زود زود خوب شی مامان مهرناز و پسر گلت همیشه تندرست و سلامت باشه

مرسي ليلا جان
نازنين
19 آذر 90 1:09
سلام.خدا بد نده ايشالا زود خوب ميشيد.آفرين بند انگشتي همين طور سالم و قوي به پيش.

مرسي نازنين جان
مامان مری
19 آذر 90 8:29
سلام گل پسرخوشگل خاله

خدا روشکر که صحیح وسالم هستی عزیزمامیدوارم زود زود بزرگ شی و سالم باشی و به دنیا بیای و دل همه رو شاد کنی و مخصوصا خاله مریم

عکس جدیدتم مبارک عزیزم مطمئنم که با وجود پدر و مادر خوشگل نی نی خیلی خوشگلی هستی عزیززززززززززززززززززززززززممممممممممم

مرسي خاله مريم جونمممممممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد