رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

آقا رادین

پسرک مامان و بابا نام دار می شود.

1390/10/16 0:07
1,035 بازدید
اشتراک گذاری

به اطلاع همه دوستان عزیزم که مشتاقانه پیگیر اسم پسر کوچولوی من بودند و همیشه با گذاشتن نظرات پر از مهر و لطفشون جویای اسم پسری بودند می رسانم که بالاخره اسم پسری بعد از چندین ماه جستجو و با وسواس هرچه تمامتر توسط اینجانب و آقای همسری انتخاب شدلبخند من و بابا رضا اسم زیبای رادین رو برای پسر خوشگلمون انتخاب کردیم. من و بابایی بعد از انتخای قطعی اسم اون رو به اطلاع همه اعضای خانواده هامون رسوندیم و با استقبال خیلی خوبی مواجه شدیم. همه اعضای خانواده من و بابا رضا از اسم رادین کوچولوی ما خیلی خوششون اومد و از این به بعد همه پسرک خوشگلم رو به این اسم صدا میکنن. پسر نازم اسم قشنگت مبارکت باشه مامانیniniweblog.comniniweblog.com

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لیلا
16 دی 90 1:57
انشالله مبارک باشه و رادین جون سرافرازتون کنه . همیشه نامدار باشه
بابا رضا
16 دی 90 8:11
وایییییییییییییی بابایی من که میدونستم بالاخره یه اسم گوگولی واست پیدا میکنیم کف همه بریده گلم اسمت مبارک پسر بابا

مرسی بابایی منم میدونستم که تو و مامانی یه اسم خوشمل برام انتخاب میکنید
مامان محمدجواد
16 دی 90 11:00
مبارکه
خاله مهسا
16 دی 90 14:34
دست دست.مبارکش باشه.آقا رادین شما دیگه بی زحمت به ما بگو خاله نگی مهسا ها !

باشه مهسا جون بهت نمیگم مهسا
مامان رادين
19 دی 90 14:25
مباركه اسم قشنگش
اسم پسر ماهم رادينه خوشحال مي شم به ماهم سر بزنيد وتبادل لينك كنيم

سلام مرسي مامان رادين. حتما سر ميزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد