رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

آقا رادین

پايان شش ماهگي

1390/10/19 8:08
1,159 بازدید
اشتراک گذاری

رادين عزيزم، عشق مامان، زندگي بابا، امروز من و تو وارد ماه هفتم شديمniniweblog.comمن و بابايي خيلي خوشحاليم كه يه ماه ديگه هم گذشت و ما يك ماه به ديدن روي گلت نزديكتر شديم. مسافر كوچولوي ما 3 ماه ديگه به سلامتي مياد توي بغل مامان و باباشniniweblog.comعزيز دلم من و بابا بي صبرانه منتظر ورودت به زندگي عاشقانه دو نفرمون هستيمniniweblog.com تا با اومدن تو زندگيمون رنگ جديدتري به خودش بگيره و زيباتر از قبل بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ساحل
19 دی 90 9:46
خدا رو شکر که یکماه دیگه هم به روز شیرین دیدار نزدیک شدی عزیزم امیدوارم باقیمانده دوران شیرین بارداری رو هم با صحت و سلامت طی کنی و رادین عزیز زود بیاد پیشت

مرسي مريم عزيز.
مامان آرشیدا قند عسل
19 دی 90 10:21
امیدوارم بسر موقع خودش رادین کاکل زری رو صحیح و سالم تو آغوش بگیرین
بابا رضا
19 دی 90 10:48
رادین نفس باباشه


واي مرسي بابايي جونم تو هم نفس من بيدي
یاسمن مامان رادین
19 دی 90 11:29
عزیزم به الهی که به سلامتی زایمان کنی و فرشته کوچولوت صحیح و سالم بیاد توی بغلت.

لحظات خیلی شیرینی در انتظارته.

دقیقه هایی که تکرار نمیشن.
اسم پسر من هم رادینه.
الهی که پسرت سالم و صالح و نامدار باشه عزیزم

مرسي ياسمن جون رادين گلتو از طرف من ببوس
لیلا
19 دی 90 11:52
به سلامتی گلم .. انشالله باقی بارداریتم به سلامت باشه و اون لحظه زیبا هر چه سریعتر برسه

مرسي ليلا جون

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد