رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

تولد خاله مريم جون

1390/10/26 15:03
887 بازدید
اشتراک گذاری

 مريم جون يكي از بهترين دوستاي مامان مهرنازمه كه من بهش ميگم خاله مريم. خاله مريم من خيلي مهربون و دوست داشتنيه و مامانم از داشتن همچين دوست خوبي خيلي خوشحالهلبخندمامان مهرناز خيلي وقت نيست كه با خاله مريم دوست شده اما توي همين مدت كم خيلي به هم علاقه پيدا كردن و همديگه رو دوست دارنقلب امروز تولد خاله مريم جونمه و من و مامانم ميخوايم يه تبريك گنننننننننده بهش بگيم و بلند داد بزنيم:

خاله جون تولدت مبارك. دوستت داريم خاله مهربون

نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
26 دی 90 15:11
وای قربونت بشم عزیزم مهربون مرسی

بوسسسسسسسسسسس

مهرناز عزیزم منم خیلی دوستت دارم و منم خوشحالم به خاطر داشتن دوست عزیز و نازنینی چون تو ، عزیزم ممنونم که اینقدر لطف داری و از خدای بزرگ میخوام همیشه رادین سالم باشه و سایه پدر و مادر گل و مهربونش بالای سرش باشه و منم با دیدنشون همیشه ذوق کنم بازم هزار تا بوس واسه مهرناز و رادین عزیزم

مرسي مريم جونم

خاله مهسا
28 دی 90 10:10
خاله مریم ما هم تو خونه وصف خوبیهاتونو زیاد شنیدم.تولدتون مبارک ایشالله 120 ساله بشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد