رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

آقا رادین

جواب آزمايشات مامان

1390/10/27 9:46
1,084 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل مامان سلام. صبح بخير عزيز دلم. مامان قربونت بشه كه ديشب انقدر توي دل ماماني فضولي و شيطنت كردي و از مامان و بابا دلبري كرديماچ

 مامان هفته پيش دو تا آزمايش انجام داد. يكيش آزمايش ادرار بود و اون يكي آزمايش خون. پريروز بابايي رفت آزمايشگاه و جواب آزمايشاتمو گرفت. وقتي اومد خونه خيلي خوشحال بود چون جواب آزمايشاتم خوب بود. بعد از اون به همراه بابايي و مامان جون عصمت رفتيم بازار تا كمي خريد كنيم. قبلش رفتم مطب خانم دكتر تا جواب آزمايشاتم رو نشونش بدم. چون مطب شلوغ بود خودم ديگه داخل نرفتم و منشي جواب رو نشون دكتر داد و وقتي اومد بيرون گفت مهرناز خانم جواب آزمايشاتت خوب بودن و مشكلي نداري. منم كه هميشه از مبتلا شدن به ديابت بارداري واهمه داشتم وقتي ديدم كه خدا رو شكر جواب آزمايشاتم خوب و نرماله و مشكلي ندارم گل از گلم شكفت  و با قيافه اي شاد رفتم پيش بابايي و بهش گفتم و بابايي هم خيلي خوشحال شد كه همسرش و ني ني كوچولوش سالم هستن   بعد از اون هم با خوشحالي و ذوقي كه توي وجودمون بود رفتيم توي بازار تاب خورديم و براي بابا رضا خريد لباس و كفش كرديم. بابايي يه شلوار براي خونه خريد كه دقيقا با شلوار تو پسر نازم ست و هم شكله و گفت ميخوام وقتي رادينم به دنيا اومد با همديگه بپوشيمشوننیشخند واييييييييييييييييييييييييي من قربون تو و بابايي مهربونت بشم كه لباس يه شكل مي پوشين و با هم ست ميكنين نازنيناي من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

لیلا
27 دی 90 10:11
به سلامتی . خدا رو 100 هزار مرتبه شکر
بابا رضا
27 دی 90 10:17
منو پسری لباسای ست میپوشییییییییم ولی پسری با بابایی راه میری ادعای خوشتیپیت نشه هااااااا

واي نه بابايي معلومه كه من در برابر شما ادعاي خوشتيپيم نميشه بابايي جون خوش تيپم

مامان ارميا
27 دی 90 12:01
خدا رو شكر. ايشالله هميشه سلامت باشي گلم.

مرسي دوست خوبم

مامانی سوگند
27 دی 90 23:14
مامان مهرناز گل و بابا رضای مهربون امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید و پهلوون کوچولوتون هم سالم بیاد و چشمتون رو روشن کنه .

واي چه بامزه پهلوون كوچولو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد