رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

آقا رادین

من يك مادر هستم

1390/11/5 14:16
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت در یک شب از شبهای دور
کودک من پا به دنیا می نهد
آن زمان بر من خدای مهربان
نام شور انگیز مادر می نهد

آن زمان طفل قشنگم بی‌خیال
در میان بسترش خوابیده است
بوی او چون عطر پاک یاس ها
در مشام جان من پیچیده است

آن زمان دیگر وجودم مو به مو
بسته با هستی طفلم میشود
آن زمان در هر رگ من جای خون
مهر او در تار و پودم میشود

میفشارم پیکرش را در برم
گویمش چشمان خود را باز کن
همچو عشق پاک من جاوید باش
در کنارم زندگی‌ آغاز کن

میگشاید نور چشمم دیدگان
بوسه‌ ها از مهر بر رویش زنم
گویمش آهسته‌ ای طفل عزیز
می‌پرستم من ترا مادر منم

 عشق مادري

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آینده
6 بهمن 90 12:09
سلام. انشالله رادین کوچولوی شما هم صحیح و سالم بیاد بغل مامان و باباش. برا منم دعا کن که هر چی زودتر نی نی منم بیاد تو دلم...

مرسی مامان آینده. انشالله نی نی شما هم به زودی میاد توی دلت و خوشحالت میکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد