رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین

آزمایش مجدد تیرویید و آسودگی خیال

1390/8/24 0:22
923 بازدید
اشتراک گذاری

من و بابا رضا بی صبرانه منتظر رسیدن روز 5 شنبه بودیم تا بتونیم به آزمایشگاه بریم و آزمایش تیرویید رو انجام بدم تا از سلامتی خودم و نی نی مطمئن بشیم. چون مامان مهرناز فقط 5 شنبه و جمعه ها خونه است واسه همین باید 5 شنبه می رفتیم برای آزمایش. صبح روز 5 شنبه من و بابایی رفتیم آزمایشگاه, هم برای آزمایش تیرویید و هم برای آزمایش تریپل که این آزمایش باید بین هفته 16 تا 18 انجام بشه و برای مطمئن شدن از سلامتی نی نی هستش. از مامان مهرناز دو شیشه خون گرفتن و بعدم رفتیم خونه. قرار شد جواب آز تیرویید رو شنبه عصر بدن و خدا میدونه که من و بابایی تا شنبه عصر چقدر نگرانی کشیدیم. شنبه عصر من و بابایی رفتیم آزمایشگاه و جواب رو گرفتیم و بعدم بلافاصله رفتیم مطب خانم دکتر تا جواب رو نشونش بدیم. خوشبختانه مشخص شد که توی آزمایش قبلی اشتباه رخ داده بوده و مقدار TSH ام اصلا هم زیاد نبوده. توی برگه آزمایش قبلی مقدار TSH مامان مهرناز رو زده بود 15.9 ولی اینبار شده بود 2.75!!!!! و ازاین بابت خیلی خوشحال شدیم. اما یه مشخصه دیگه توی برگه آزمایشم بود که مقدار اون کمی بالا بود و به همین خاطر خانم دکتر گفت باید به متخصص غدد مراجعه کنی تا اون نظر بده. اما بهرحال خیالمون راحت شده بود که کم کاری یا پرکاری تیرویید ندارم. یکشنبه صبح من و بابا رضا رفتیم بیمارستان پیش مامان جون تا جواب آز تیروییدم رو نشون متخصص غدد بده. آقای دکتر بعد از دیدن نتیجه آزمایشم گفت کمی مشکل تیرویید داری اما نیازی به دارو نداری چون خیلی کمه اما تا موقع زایمان باید هرماه آزمایش تیرویید رو انجام بدی. من و بابا رضا و مامان جون خیلی خوشحال شدیم و خیالمون حسابی راحت شدniniweblog.comخدای مهربونم ازت متشکرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابا رضا
24 آبان 90 0:34
خدارو شکر خانومم


مرجان
25 آبان 90 16:35
سلام ماماني.خدارو شكركه هم مشا خوبين هم ني ني.
ماماني وب منم بياين

مرسی مرجان جون حتما به وبت میام
مامان ارميا
28 آبان 90 12:14
ديدين گفتم. خدا رو شكر.

مرسي عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد