رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آقا رادین

اولين ديدار با ني ني

1390/6/19 9:48
929 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره من و بابا رضا جون چشممون به جمال زيباي ني ني روشن شد و تونستيم ببينيمش و صداي قلب نازشو بشنويمniniweblog.comواي كه چه لذتي داشت شنيدن صداي قلبشniniweblog.comزيباترين آواز زندگي ما بود.آوازي كه به هيچ چيز نميتونم تشبيهش كنم.عشق من از روزي كه صداي قلب مهربونتو شنيدم مدام اين صدا در گوشم طنين ميندازه و آرامشي شيرين را بهم هديه ميكنه. چقدر زيباست خلقت خدا. الان دوتا قلب  داره در وجود من ميتپه و اين يعني عظمت و بزرگي خالق هستي. خدايا ازت ممنونم به خاطر اين شاهكار زيبا.

niniweblog.com

روز پنجشنبه 17 شهريور صبح ساعت 9 و نيم من و بابايي رفتيم بيمارستان ابوذر براي سونوگرافي. مامان جون از قبل برام نوبت گرفته بود.مامان جونم چند دقيقه بعد از ما رسيد.من خيلي دلشوره داشتم. شب قبلش هم بخاطر همين دلشوره و نگراني نتونستم درست بخوابم آخه ميترسيدم خداي نكرده قلب ني ني نزنه.تقريبا ساعت 10 و نيم بود كه نوبتم شد. مامان جون و بابا رضا هم همراهم اومدن. خيلي خوشحال بودم كه بابا رضا هم ميونست ني ني شو ببينه و صداي قلبشو بشنوه. دكتر خيلي تحويلمون گرفت بخاطر آشنايي كه با مامان جون داره. واي كه اگه مامان جون نبود من چيكار ميكردم؟ بخاطر مامان جون همه كارهامون هميشه توي بيمارستان زود و راحت راه ميفته و البته مجاني.نیشخنددكتر رضازاده خيلي دكتر خوش اخلاقي بود و گفت هروقت كه خوب صداي قلب رو شنيديد و خودتون گفتيد، دستگاه رو برميدارم.ني ني نازم وقتي صداي قلبت توي دستگاه پخش شد انگار دنيا رو به من و بابا رضا دادن از خوشحالي دوست داشتم فرياد بزنم.niniweblog.comتمام دلشوره هام به پايان رسيد و جاشو به يه خوشحالي بي انتها داد. قلبت انقدر آروم و دوست داشتني ميزد كه حتي دكتر هم گفت قلبش مهربون ميزنه.niniweblog.comقربون قلبت برم كه از الان اينقدر مهربونه. دكتر گفت جنين 7 هفته و 6 روزشه و قدش هم 14.8 ميليمتره.ماچ تاريخ زايمان رو هم 31 فروردين 91 تعيين كرد. چند دقيقه بعد هم كه از اتاق اومديم بيرون برگه سونو رو با عكس ني ني بهمون دادن.بابا رضا همش نگران بود عكس ني ني شو گم كنننگران ميگفت برو زود ازشون بگير.خلاصه به راحتي سونوي من انجام شد.مامان مهربونم ممنون بخاطر بودنت كه اگر تو نبودي ما هيچكاري رو نميتونستيم به تنهايي انجام بديم ممنونم كه هميشه همراهمون بودي و هستي و هيچوقت توي مراحل زندگي تنهامون نميذاري.قلبوقتي رسيديم خونه بابا رضا از عكس ني ني با موبايلش عكس گرفت و هي به عكس ني ني اش نگاه ميكرد و قربون صدقش ميرفت.niniweblog.com

عكس سونوي ني ني رو توي پستاي بعدي حتما ميذارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله مهسا
19 شهریور 90 10:12
چرا انقدر درباره مامان ناراحت کننده نوشتی؟ این بار سومه که تو نی نی وبلاگت اشکم در میاد

آخي چه خاله دل نازكي بووووووووووس براي خاله مهساي دل نازك مهربون قهرقهرو
ساناز
19 شهریور 90 10:13
مهرناز جون خیلی خوشحال شدم از خوشحالی تو وهمسرت.
امیدوارم زود زود نی نی تونو تو آغوش بگیرید

مرسي ساناز جونم
مامان ارميا
19 شهریور 90 10:25
واقعا لذت بخشه. اين بار رففتي صداي قلبش رو با گوشيت ضبط كن . من اين كار رو كردم و هنوز دارمش وبا اين كه ارميا پيشمه، صداي قلب جنينيشو گوش مي كنم.

ْآره مامان ارميا راست ميگي خيلي خوب ميشه حتما دفعه بعد اينكارو ميكنم



مامان مری
19 شهریور 90 10:28
مهرناز عزیزم خیلی خوشحال شدم که صدای قلب نی نی نازنینت رو شنیدی امیدوارم همیشه از صحت و سلامتش خوشحال باشی و همیشه همتون صحیح و سالم کنار هم باشین
خاله مریمم قلب کوچولوی نی نی رو میبوسه

مرسي خاله مريم مهربون
خاله مهسا
19 شهریور 90 12:13
قهرقهرو نیستم.دلم نازک تپل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد