رادينرادين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

آقا رادین

اولين عكس ني ني عزيز من

1390/6/20 14:24
905 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزدلم ميخوام اولين تصوير زيبا از تو مهربونم رو بذارم توي وبلاگت.قربونت برم ماماني كه انقدر نازي.من وبابا رضا خيلي عكستو دوست داريم و همش بهش نگاه ميكينم. فعلا خودمونو با عكسات دلگرم ميكنيم تا موقعيكه خود نازنينت بياي توي بغلمون.

اولين تصوير ني ني

ني ني عزيز ما توي اين عكسا اونجايي ديده ميشه كه يه خط قرمز دورش كشيده شده.توي عكس سمت چپ هم پايين عكس نوار قلب ني ني ديده ميشه. فداي قلب مهربونش. ني ني من اينجا 7 هفته و 6 روزشه و 14.8 ميليمتر هم قدشه.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ساناز
20 شهریور 90 14:51
نازی چقدر چوچولو این نی نی مهرناز جون
مامان نفس طلایی
20 شهریور 90 15:06
وااااااااااااااااای چه نازه

مرسي
مامان مری
20 شهریور 90 15:47
الهی کوچولوی ناز نازی ان شالله همیشه سالم باشی کنار مامان و بابای مهربونت

بوس مخصوص از طرف خاله مریم

مرسي خاله مريم مهربون انشالله ني ني خودت
مامان نی نی
20 شهریور 90 16:17
امیدوارم به سلامتی رشد کنه و زود زود بیاد توی بغلتون. خوبه که شما حداقل یه عکس ازش دارید ولی من هنوز حسشم ندارم تاچه برسه به عکس برای منم دعا کنید منم نی نی داربشم حالا که ترسم ریخته .

باش حتما برات دعا ميكنم
منا
21 شهریور 90 8:00
سلام مامان مهرناز
خوبی عزیزم؟
منم اولین باری که صدای قلب دخترم را شنیدم حس خیلی خوبی داشتم حس میکردم تو ابرهام !
حالا صبر کن وقتی به سلامتی اولین تکوناش را فهمیدی دیگه دل تو دلت نمی مونه و بی صبرانه منتظر دیدینش میشی!
تا یادم نرفته مهرناز جون به نظر من از حالا شبها قبل از خواب حتما پهلو ها و شکمت را با روغن زیتون چرب کن و یا به دکترت بگو یه پماد خوب واست بنویسه تا مثل من شکمت خط خطی نشه!
راستی اسم دکترت چیه عزیزم؟من پیش دکتر فرح بخش میرم

مرسي منا جان از راهنمايت.دكتر من مريم شهبازيه.
زهره مامان هلیا
21 شهریور 90 8:31
آخی چقدر کوچولوئه انشالله صحیح وسالم به دنیا بیاد به وب دخملی منم سر بزن و اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم و ما هم همسفرتون بشیم تو این سفر 9 ماهه

باشه مامان هليا جان حتما سر ميزنم
مامان ارميا
21 شهریور 90 9:37
اي جان.
دایی امین
21 شهریور 90 18:19
se soooooooooooorat

چيكالش دالي خووووووووووب
مامانه میکاییل(ملی)
21 شهریور 90 22:09
ای جانم قوربونش برم یا عکسش خیلی شیرینه این سونو گرافی ها به سلامتی عزیزم ، اون روزی هم که جنسیتش معلوم می شه خیلی روزه قشنگیه

آره منم بيصبرانه منتظر روزيم كه جنسيتش معلوم ميشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا رادین می باشد